جزئیات برخی پروژه‌های راه‌سازی لرستان/ افتتاح کریدور غرب در ۱۴۰۳

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به جزئیات برخی پروژه‌های راه‌سازی در این استان، گفت: بخشی از کریدور غرب که در لرستان قرار دارد تا ۱۴۰۳ افتتاح می‌شود.

احمدرضا دالوند  با اشاره به پروژه راه‌سازی کریدور غرب در استان لرستان، اظهار داشت: این پروژه در حال حاضر فعال است.

وی عنوان کرد: این پروژه در بین مصوبات سفر رئیس‌جمهور به لرستان نیز قرار گرفته است.

معاون عمرانی استانداری لرستان، بیان داشت: این پروژه که از مسیر خرم‌آباد - نورآباد به کرمانشاه متصل می‌شود، پیش‌بینی این است که این پروژه در سال ۱۴۰۳ به بهره‌برداری برسد.

دالوند در ادامه با اشاره به چهارخطه خرم‌آباد - کوهدشت نیز تصریح کرد: خیلی امیدوار هستیم که این پروژه تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی همچنین با اشاره به پروژه راه‌سازی چهارخطه الیگودرز - داران، افزود: این پروژه فعال است، البته مشکلات اعتباری دارد، اما پیگیر هستیم که به هر شکل این پروژه‌ها فعال بمانند و با شتاب بیشتری عملیاتی شوند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اشاره به ادامه آزادراه خرم‌آباد - اراک، تصریح کرد: حدود ۱۳ کیلومتر از این پروژه در حوزه استحفاظی استان لرستان قرار دارد.

دالوند، گفت: باقی‌مانده این آزادراه در حوزه جغرافیایی استان مرکزی قرار دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا جلساتی برگزار و از معاونت عمرانی استانداری مرکزی نیز برای بازدید از این پروژه دعوت کردیم، افزود: ما آمادگی داریم که فعالیت در این ۱۳ کیلومتر را شروع کنیم.

معاون عمرانی استانداری لرستان، تأکید کرد: بااین‌وجود نیاز بوده که استان مرکزی نیز تعامل بیشتری دراین‌رابطه داشته باشد.

منبع: مهر

برچسب ها: راهداری ، پروژه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
حدود 15 ساله که میخان 45 کیلومتر جاده رو از الیگودرز تا نزدیکی بویین میاندشت چهار خطه کنن بیشتر از صدها کشته تصادفات فقط تو مسیر تو این چند سال بوده مسیر اصلی و پر تردد
هیچکس نه مسئوله نه دلسوز اوج بی لیاقتی خدا نگذره از باعث و بانیش