ثبت روزانه ۴۰ مزاحمت تلفنی در اورژانس چهارمحال و بختیاری

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری گفت: طی ۶ ماهه نخست امسال ۱۷ هزار و ۳۶۱ مزاحمت تلفنی در سامانه اورژانس استان ثبت شده است.

محمود شمسی‌پور گفت: تمامی پرسنل اورژانس چهارمحال و بختیاری از حوزه ستاد عملیاتی و در طول شبانه روز مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه یکی از چالش‌های مهم اورژانس استان مزاحمت‌های تلفنی است، ادامه داد: طی ۶ ماهه نخست امسال ۱۱۵ هزار و ۱۵۱ تماس در سامانه اورژانس استان ثبت شده است که از این تعداد ۱۷ هزار و ۳۶۱ مورد مزاحمت تلفنی بوده است.


بیشتر بخوانید


وی با اشاره به اینکه روزانه ۷۰۰ تماس با اورژانس استان حاصل می‌شود، افزود: از تعداد تماس‌های روزانه دیسپچ اورژانس ۴۰ مورد مزاحمت تلفنی هستند.

شمسی‌پور تصریح کرد: مسئله مزاحمت‌های تلفنی موضوعی است که موجب رنجش نیرو‌های اورژانس شده است که بعضی از مردم ناآگاه سبب ایجاد این چالش می‌شوند.

رئیس اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان در پایان خاطرنشان کرد: مزاحمت‌ها باعث مشغول شدن خطوط تلفن‌های ۱۱۵ اورژانس شده و اگر فردی به کمک فوری نیاز داشته باشد نمی‌تواند ارتباط برقرار کند، از مردم درخواست می‌کنیم در صورت نیاز با مرکز دیسپچ اورژانس تماس حاصل کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار