تولید ۴۰ عنوان محتوای آموزشی الکترونیکی توسط دانشگاه علمی کاربردی

۴۰ نمونه محتوای آموزش الکترونیکی با همکاری مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی تولید شد.

دکتر میرجمالی سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه علم کاربردی با اعلام این خبر افزود: در راستای برنامه‌­ریزی راهبردی میان مدت و پیاده‌­سازی برنامه­‌های عملیاتی این مرکز و به منظور استفاده از فناوری­‌های نوین آموزشی، پشتیبانی از آموزش تلفیقی و همچنین درآمدزایی برای دانشگاه؛ تولید محتوای الکترونیکی در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: پس از اجرای مراحل اساسی در حوزه پژوهشی و تدوین اصول تولید محتوای چندرسانه‌­ای و ویدئو‌های آموزشی، اولین کارگاه آموزشی با عنوان آموزش اصول تولید محتوای چندرسانه‌­ای و ویدئو‌های آموزشی به منظور آموزش و پشتیبانی علمی از واحد‌های استانی در تولید ویدئو‌های آموزشی برگزار شد.

وی افزود: طبق برنامه تحولی ۱۴۰۲ و تحلیل­های آماری داده­های دریافتی از سامانه آموزشی دانشگاه، ۱۳۴ عنوان درس پر مخاطب برای تولید محتوا انتخاب، اولویت بندی و به استان‌ها ابلاغ شد، در حال حاضر با همکاری واحد‌های استانی و مراکز آموزشی، ۴۰ عنوان محتوای آموزشی دارای شناسنامه از دروسی که انتخاب شده بودند به مرحله تولید رسیده و سایر دروس نیز در دست تولید قرار خواهد گرفت.

دکتر میرجمالی تصریح کرد: باتوجه به ضرورت ارتقاء کیفیت و استانداردسازی تولیدات آتی و ارزیابی محتوا‌های تولیدی؛ کمیته اعتبارسنجی محتوای الکترونیکی دانشگاه تشکیل و بازخورد آن طی برگزاری جلسات ویدئوکنفرانس با واحد‌های استانی به اشتراک گذاشته می‌شود.

سرپرست مرکز تولید محتوا و یادگیری الکترونیکی دانشگاه جامع علمی کاربردی در خاتمه اظهار داشت: با همکاری دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه، به منظور الکترونیکی شدن و چابک‌­سازی اجرای فرآیندها، فعالیت­‌های این مرکز اعم از آموزش تولید محتوا، بارگذاری، بررسی و داوری، نظرسنجی و ارائه پیشنهادات، بایگانی نتایج اقدامات واحد‌های استانی و فراخوان دعوت به همکاری در این زمینه بصورت الکترونیکی از طریق سایت مرکز به آدرس https://ecc.uast.ac.ir در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
من کاردانی و کارشناسی در این مرکز بودم و الان کارشناسی ارشد رشته لاستیک در دانشگاه صنعتی شریف قبول شده ام . بهترین مرکز علمی و کابردی همین صنایع لاستیک است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۰۰ ۱۳ مهر ۱۴۰۲
مگه دانشگاه شریف ارشد لاستیک سازی داره ؟ به حق چیزهای نشنیده و ندیده !
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی سابق مرکز علمی و کاربردی صنایع لاستیک
۱۲:۰۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
حیف نام دانشگاه که بر این مراکز گذاشته میشود . کمترین استانداردها را رعایت نمیکنند . در مرکز صنایع لاستیک هر دانشجویی داوطلب جدیدی را ثبت نام کند سکه بهار آزادی جایزه میگیرد . گویا شرکت هرمی است که شبکه ای فعالیت میکند .
Iran (Islamic Republic of)
شریعت مدیر مرکز صنایع لاستیک
۱۲:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
اهدای سکه و مشوق مالی به معرف داوطلب جدید در دوره قبلی مدیریت این مرکز بوده و امور بسوی بهبود وضعیت حرکت میکند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مدیر مرکز توضیح دهند ترم قبل چگونه سوالات پایان ترم قبل از برگزاری آزمون در اختیار برخی دانشجویان قرار داده شده بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
یکی از بدترین مراکز علمی و کاربردی که بدلیل مسافت دور و در محدوده دورافتاده شهری ، مسئولان آن هر تخلفی را انجام میدهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
مراکز علمی و کاربردی دخل و خرجشان با هم نمیخورد باید سوداور باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
اگر قرار بر رعایت آیین نامه ها و مقررات و سخت گیری های دانشگاههای دولتی باشد کسی در دانشگاه علمی و کاربردی ثبت نام نمیکند همه میدانند شاغلان به تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی همگی شاغل هستند و فرصتی برای حضور در کلاسها و مطالعه ندارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
هر مرکز علمی و کاربردی 15 درصد از شهریه ها را باید به مراکز استان و کشور واریز کنند پس چرا باید دانشگاه علمی وکاربردی ، مراکز متخلف را تعطیل کنند که بودجه خودشان کاهش یابد ؟
Iran (Islamic Republic of)
دانشجوی فرهنگ و هنر 24
۱۱:۳۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
به امتحانات پایان ترم مراکز علمی و کاربردی نظارت کنید . نباید دانشجویانی که طی ترم درس خوانده اند با دانشجویانی که براحتی در جلسه امتحان با تقلب نمره میگیرند یکی باشند !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
تقلب در امتحانات پایان ترم رویه تمام مراکز علمی و کاربردی است تا دانشجوی بیشتری جذب کنند. به مسئولان نظارت و سنجش هم اطلاع میدهیم میگویند نیروی بازرس نداریم
Iran (Islamic Republic of)
ناظر علمی کاربردی غرب تهران
۱۴:۲۹ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
تذکرات لازم در خصوص یزگزاری سالم امتحانات پایان ترم به مرکز علمی و کاربردی فرهنگ و هنر 24 تهران ( تهرانسر ) داده شده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
آفتابه و لگن هفت دست ، شام و ناهار هیچی !
کلی برنامه و رشته تصویب میکنند ولی هیچ داوطلبی ندارد و هیچ مرکزی آموزش نمیدهد .