کشف ۴۴ کیلو و ۸۲۰ گرم شیشه در نیکشهر

فرمانده انتظامی استان از کشف ۴۴ کیلو و ۸۲۰گرم شیشه در شهرستان نیکشهر خبر داد.

 سردار  دوستعلی جلیلیان بیان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نیکشهر با کار اطلاعاتی از فعالیت یک قاچاقچی مواد افیونی که اقدام به حمل مواد مخدر در محور شهرستان‌های ایرانشهر به نیکشهر می‌کرد، مطلع و دستگیری آن را در دستور کار خود قرار دادند.

 این مقام ارشد انتظامی افزود: ماموران پلیس با رصد اطلاعاتی و اقدامات تخصصی و گشت زنی هدفمند در محور "ایرانشهر- نیکشهر" سوژه مورد نظر که با یک دستگاه خودروی سواری پژو را شناسایی و تحت تعقیب و رصد خود قرار دادند.

 فرمانده انتظامی استان ادامه داد: پس از شناسایی متهم دستور ایست به خودروی مذکور صادر که راننده بدون توجه به ایست پلیس به مسیر خود ادامه و سرنشین با سلاح اقدام به تیراندازی به سمت مأمورین نموده که با ابتکار عمل مقتدرانه پلیس عرصه را بر خود تنگ دیده، خودرو را رها و متواری گردید که در بازرسی مقدار ۴۴کیلو و ۸۲۰گرم مواد مخدر از نوع شیشه کشف گردید.

 سردار "جلیلیان" در پایان با اشاره به تحویل متهمان به مرجع قضائی، خاطر نشان کرد: مواد مخدر یکی از مهمترین عوامل فروپاشی خانواده‌ها و سرمنشاء بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است که مبارزه با این ناهنجاری اجتماعی نیازمند همکاری همه جانبه مردم و نهاد‌های مسئول با پلیس است.

برچسب ها: موادمخدر ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۲ ۱۲ مهر ۱۴۰۲
سردارمیگی راننده فرارکرد
بعدش میگی تحویل مراجع قضایی شدند
فازت چیه مشنگ
آخرین اخبار