کمک میلیاردی یزدی‌ها به جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: یزدی‌ها ۱۰ میلیارد تومان در قالب جشن عاطفه‌ها به دانش آموزان بی بضاعت کمک کرده اند.

 علی اکبر سلمانی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: ٣٠٠ پایگاه ثابت و سیار همزمان با آغاز سال تحصیلی در مساجد و میادین اصلی شهر دایر شد تا کمک‌های مردمی به جشن عاطفه‌ها جمع‌آوری شود. 

او با بیان اینکه سال گذشته بیش از ١۸ میلیارد تومان به جشن عاطفه‌ها کمک شده بود، افزود: مردم نیک‌اندیش استان یزد تاکنون بیش از ۱٠ میلیارد تومان به دانش‌آموزان تحت حمایت این نهاد کمک کرده‌اند که قطعا این کمک‌ها با افزایش چشمگیری نسبت به سال‌های گذشته رو به رو خواهد بود.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی با قدردانی از استاندار یزد، اداره کل آموزش و پرورش، صداوسیما، سازمان دانش‌آموزی و مراکز نیکوکاری در برگزاری هرچه باشکوه‌تر جشن عاطفه‌ها بیان کرد: ٢٧٠ مرکز نیکوکاری فعال به صورت محله محور به جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردمی در قالب جشن عاطفه‌ها و توزیع در بین دانش‌آموزان بی‌بضاعت و نیازمند و تهیه کیف، کفش و لوازم التحریر اقدام می‌کند.

او افزود: مردم خیر و نیکوکار یزدی می‌توانند برای کمک‌های نقدی از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ به نام کمیته امداد یزد و یا شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۵*۸۸۷۷* تلفن همراه اقدام کنند و برای کمک‌های غیر نقدی به دفاتر کمیته امداد، مراکز نیکوکاری و مدارس مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار