افتتاح مدرسه و اهداء لوازم التحریر به دانش آموزان شرق هرمزگان

همزمان با ۱۷ ربیع الاول فرمانده نیروی دریایی سپاه با حضور در روستا‌های اهل سنت بخش سیریک و جاسک استان هرمزگان این روز را به مردم تبریک گفت.

 با حضور سردار علیرضا تنگسیری  فرمانده نیروی دریایی سپاه مدرسه راهنمایی ۶ کلاسه حضرت زینب در شهرستان جاسک به بهره برداری رسید.

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: برای بهره برداری از این مدرسه ۳ میلیارد تومان هزینه شده است.

همزمان با بهره برداری از این مدرسه ۲ هزار و ۵۰۰ بسته لوازم التحریر شامل کیف و تمام لوازم التحریر مورد نیاز به دانش آموزان مناطق جاسک و سیریک اهدا شد.

سردار علیرضا تنگسیری با حضور بین مردم روستای لیره شهرستان جاسک که از اهل سنت هستند گفت: تا پایان سال ۲۹ منزل مسکونی مردم این روستای سیل زده، مدرسه، آسفالت خیابان‌ها و بازارچه به مردم تحویل داده میشود.

او با حضور بین بزرگان اهل سنت شرق استان هرمزگان گفت: همه باید دست به دست هم دهیم و کمبود‌ها و محرومیت‌هایی که وجود دارد را رفع کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه به مناسبت هفته وحدت گفت: شیعه و اهل سنت در واقع یک پیکره در کشوریم و با وحدت هیچ گاه دشمن نمی‌تواند بینمان تفرقه بیندازد.

سردار تنگسیری گفت: ما جانمان را فدای ناموس و امنیتمان میکنیم و هیچ دشمنی نمی‌تواند ما را از هم جدا کند.

در سیل سال ۹۸ شرق هرمزگان تعدادی از روستا‌های این مناطق بکلی از بین رفت و نیروی دریایی سپاه با همکاری سایر ارگان‌های دولتی برای تعداد زیادی از این مردم منزل جدید ساخته است که شهرک شهید سلیمانی شهرستان سیریک شهرک لیره‌ای شهرستان جاسک از جمله آن است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.