وزیر کشور:

لفاظی جناح‌ها، مشکلی از مردم حل نمی‌کند

وحیدی گفت: لفاظی‌ها و درافتادن گروه‌ها و جناح‌ها مشکلی از مردم حل نمی‌کند و پیام جهانی انقلاب اسلامی، نباید ذیل تقسیم‌بندی‌های کاذب محدود شود.

احمد وحیدی در دومین نشست هم‌اندیشی با جمعی از اساتید ممتاز دانشگاهی، با اشاره به اهمیت دانشگاه در تحقق اهداف عالی انقلاب و کشور اظهار کرد: تحول‌خواهی که در جامعه وجود دارد، نشانه پیشرفت و ارتقاء کشور است. اقتدار امنیتی امروز جامعه، از دل تلخی‌های دفاع مقدس و ترور‌ها و تهدید‌های فراوان حاصل شده است.

وزیر کشور  با بیان اینکه لفاظی‌ها و درافتادن گروه‌ها و جناح‌ها مشکلی از جامعه و مردم حل نمی‌کند افزود: انقلاب اسلامی پیامی جهانی برای بشریت داشته است و نباید ذیل تقسیم‌بندی‌های کاذب و غیر واقعی محدود شود. کارآمدی و توجه به اهداف عالی انقلاب و کشور، بر همه چیز اولویت دارد.

وحیدی با تأکید بر اینکه دولت از دانشگاه و اساتید ممتاز برای حل مشکلات کشور کمک می‌خواهد، افزود: اگر دانشگاه گرفتار رکود و بی‌رمقی شود که نتواند مشکلات خود را حل کند، چگونه خواهد توانست برای مشکلات کشور و جامعه راه حل پیدا کند. دانشگاه باید در مسیر اصلی توسعه و پیشرفت قرار گیرد و این مهم، مسئولیت و وظیفه اساتید برجسته و ممتاز دانشگاه‌ها است.

وی ادامه داد: برای ساختن ایران قوی به دانشگاه قوی محتاجیم و در جهت پیشرفت کشور و ارتقای منافع ملی، با تمام وجود از دیدگاه‌های اساتید و برجستگان دانشگاه‌ها استقبال می‌کنیم.

وحیدی با تأکید بر ناکامی توطئه دشمن در ایجاد ناآرامی و ناامنی با محور قرار دادن دانشگاه گفت: تقسیم‌بندی‌های جناحی و سیاسی کاذب موجب گم‌شدن حقیقت خواهد شد. باید ذیل آرمان‌ها و چارچوب کلی نظام جمهوری اسلامی، با گفتگو‌های مستمر و سازنده به تقویت وحدت ملی و وفاق اجتماعی توجه شود. در همین چارچوب، اگر متعهد به پیشرفت کشور هستیم باید فعالانه به مسائل مهمی، چون انتخابات بپردازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۲۶ ۱۱ مهر ۱۴۰۲
تو خیلی به فکر حل مشکلات مردم هستی؟!
آخرین اخبار