۶ تن کالای قاچاق در مشهد نابود شد

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: امروز دوشنبه در قالب سومین عملیات بزرگ کشوری انهدام کالای قاچاق، ۶ تن انواع کالا در مشهد نابود شد.

حسین دشتبان گفت: این کالاها از لحاظ وزنی ۶ تن بود و یک میلیارد و ۲۳۰ میلیون ریال ارزش داشت و شامل پوشاک مستعمل، سیگار، تنباکو، ناس و مواد غذایی خشک می شد.

وی اضافه کرد:مساله رهگیری کالای قاچاق از مبدا تا انهدام و ضربه به قاچاقچیان و افرادمخل امنیت اقتصادی کشور مورد تاکید مقام معظم رهبری است.

دبیر کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان رضوی گفت: با توجه به مرزهای گسترده خراسان رضوی، پوشاک مستعمل، دخانیات و موادغذایی در صدر کالاهای قاچاق در استان قرار دارد که علاوه بر ضربه به اقتصاد کشور، سلامت شهروندان را نیز هدف قرارداده است و بر این اساس با هماهنگی و همکاری همه دستگاه‌های امنیتی، انتظامی، اجرایی و قضایی توانستیم این حجم از کالای قاچاق را به مرحله انهدام برسانیم.

دشتبان افزود:با اجرای طرح مقابله با کالاهای فاقد شناسه محصولات دخانی به عنوان یکی از طرحهای پنج‌گانه مقابله با قاچاق،کالاهای هدف فاقد شناسه به عنوان کالای قاچاق شناسایی شد که دارای منشا داخلی از سایر استانهاست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۲ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
سپاس فراوان از دولت و مجلس محترم برای مبارزه با قاچاق
آخرین اخبار