کشف ۱۸ کیلوگرم تریاک و دستگیری متهم در قم

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم از کشف حدود ۱۸ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه خودروی سواری تیبا در استان خبر داد.

سرهنگ حسن هاشم نیا در تشریح این خبر،گفت: در پیگیری اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم بر روی احدی از قاچاقچیان مواد مخدر به هویت معلوم که در امر تهیه و توزیع مواد مخدر به صورت عمده فعالیت دارد، باعث شد موضوع در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی قرار گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم افزود: در بررسی‌های اولیه مشخص شد متهم در استان یزد زندانی رأی باز بوده که با تمرکز اطلاعاتی بر روی نامبرده یک دستگاه خودروی سواری تیبا از وی شناسایی و در هنگام انتقال محموله مواد مخدر متوقف شد.

سرهنگ هاشم نیا ادامه داد: در بازرسی از داخل خودروی موصوف، در جاساز تعبیه شده در کف خودرو، تعداد ۳۷ بسته مواد مخدر به وزن ۱۷ کیلو و ۸۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان قم بیان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و متهم به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۷ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
این بنده خدایی گرفتین هی متهم متهم میکنین پنج تا بچه قدو نیم قد داره بیستو پنج ساله داره با یه حقوق بخورو نمیر کارگری که یه روز هست کار دو ماه نیست زندگی میکنه ...پنج تا بچه رو با کپسولی که شده ۴۰۰ هزار تومن روغنی شده ۵۰۰ تومن برنجی که الان دو ساله ده کیلویی تو خونش نگرفته کیلو کیلو میگیره ...با حقوقی که باید زیر نخر کار کنه چجوری میتونه زندگی کنه؟
بچش چهار ساله تاندوما دستش سوخته هرچی کار میکنه که بره دست بچشو عمل کنه ولی غیر از خرج بخور نمیرشون نمیتونه در بیاره
بهش نگین متهم بگین کارگر ، فقیر ، بدبخت ...
متهم این دولته که پاشو گذاشته رو گلو مردم
نجیب تر از این کارگرا تو دنیا نیست
لطفا قبل از به صلاح دادگاه گرفتنتون تو محله ای که زندگی میکنه یه تحقیق کنین ببینین خودشو بچهاش چجوری زندگی میکنن بعد قضاوت کنین
آخرین اخبار