گشایش نمایشگاه با امید تا ظهور در سامان

نمایشگاه با امید تا ظهور با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در سالن ورزشی هنرستان الزهرا سامان افتتاح شد.

نمایشگاه «با امید تا ظهور» با حضور مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری و جمعی از مسئولین استانی و محلی به مدت سه روز در محل هنرستان الزهرای شهرستان سامان گشایش یافت که با ۱۳ غرفه تخصصی تبیینی با موضوعات مختلف کشاورزی، هسته ای، نانو فنآوری، ورزش، پزشکی، نفت، زیرساخت هوافضا، اقتصاد، سلول‌های بنیادی، کشاورزی، پذیرای دانش آموزان شهرستان سامان است.

افشین امیریان مدیرکل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در حاشیه افتتاح این نمایشگاه، دستاورد‌های بزرگ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بسیار ارزشمند دانست و از دانش آموزان خواست: تا با دیدن دستاورد‌های گسترده، متنوع و بزرگ نظام خود را برای ساختن ایران اسلامی آماده کنند.


بیشتر بخوانید


وی ضمن تقدیر از زحمات دانش آموزان و مربیان برای برگزاری این نمایشگاه گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف آموزش و پرورش تبیین پیشرفت‌های چشمگیر نظام در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، علمی و فرهنگی است و برگزاری نمایشگاه‌های تبیینی نقش موثری در آشنایی دانش آموزان با این پیشرفت‌ها خواهد داشت.

امیریان افزود: هدف دشمن تلاش برای عدم آگاهی دانش آموزان با پیشرفت‌های کشور و ایجاد نا امیدی در بین دانش آموزان است و همه مدارس موظف به تبیین خدمات دولت و ایجاد انگیزه و امید در بین دانش آموزان هستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.