در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

بهره‌مندی تمام دانش آموزان از لوازم التحریر با جشن عاطفه‌ها

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد گفت: هدفمان این بوده است که بتوانیم تا پایان مهر با کمک‌های بی وقفه مردم و خیرین تمام دانش آموزان را از داشتن لوازم التحریر بهره‌مند کنیم.

حبیب‌اله آسوده معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در گفتگو با باشگاه خبرنگارن جوان گفت: با توجه به تقارنی که با ماه صفر وجود داشت تقریبا از ابتدای مهرماه برنامه‌های اجرایی جشن عاطفه‌ها در مصلا‌های نماز جمعه و معابر، همچنین در هفته اول مهر در مدارس با حضور مسئولان امداد وزارت آموزش و پرورش برپا شد.

وی افزود: در هفته وحدت هم این جشن تا ۱۷ ربیع به صورت جشن‌های مختلف محلی به استان‌ها توصیه شده است که این کار را ادامه دهند.  ما می توانیم تا پایان مهر این روند را به کمک مسئولین ذی ربط و کمک مردم ادامه دهیم.

او گفت: هدفمان این بوده است که بتوانیم تا پایان مهر با کمک‌های بی وقفه مردم و خیرین تمام دانش آموزان را از داشتن لوازم التحریر بهره‌مند کنیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد در ادامه بیان کرد: خیلی از استان‌ها در مراسم‌های مختلف مانند استان‌های مرکزی و ایلام هفته پیش از محل نزولات مردم در سفر اربعین  و با هم افزایی کمیته امداد بسته‌های لوازم التحریر را در اختیار دانش آموزان قرار دادند. 

او اضافه کرد: گفته شده است تا پایان مهر این پویش  ادامه داشته باشد تا تمام  دانش آموزان نیازمند بتوانند از این بسته‌های لوازم التحریر دریافت کنند. امیدواریم تا پایان مهر روند این پویش خوب پیش برود تا گزارش تکمیلی جشن عاطفه‌ها را در اختیار بگذاریم.

آسوده بیان کرد: در هفته اول مهر هزار و ۵۰۰ پایگاه برقرار بود، اما حالا پایگاهی به معنای فیزیکی بصورت رسمی  وجود ندارد. دفاتر کمیته امداد به صورت فیزیکی و مراکز نیکوکاری و همچنین کد‌های دستوری در استان‌ها به صورت ملی در اختیار قرار داده شده تا بتوانند کمک‌ها را دریافت‌کنند و لوازمی که نیاز دانش آموزان است را در اختیار آن‌ها بگذراند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار