در پاسخ به پیگیری باشگاه خبرنگاران جوان انجام شد؛

سامانه ایثار من دوباره در مدار سرویس‌دهی قرار گرفت/ مشکل استعلام حل شد

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات بنیاد شهید گفت: سامانه «ایثار من» مجددا در مدار سرویس‌دهی است و در حال حاضر ایثارگران می‌توانند از این سامانه استفاده کنند.

کوروش محمدحسینی سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و نوسازی اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در اثر حمله سایبری که در تیرماه امسال به سامانه بنیاد شهید و امور ایثارگران شد، تعدادی از سامانه‌های بنیاد آسیب دیده و از دسترس خارج شدند و یکی از این سامانه‌ها «ایثار من» بود که سامانه اصلی برای خدمات رسانی به ایثارگران، خانواده معزز شهدا، آزادگان و جانبازان است.

وی در ادامه گفت: سامانه «ایثار من» و چند سامانه دیگری که توسط دشمن از دسترس خارج شد را توانستیم در همان روز‌های ابتدایی احیا کنیم و همانطور که می‌دانید شبکه داخلی در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور وجود دارد که این سامانه در اختیار همه همکاران قرار گرفت و خدمات رسانی به جامعه ایثارگران از سر گرفته شد اما برای اینکه دوباره این خدمات در بستر اینترنت ارائه شود، لازم بود که ایمن سازی‌هایی انجام گیرد تا دشمن نتواند آسیب مجددی به ما وارد کند. به همین دلیل کمی زمان برد تا بتوانیم اقدامات لازم ایمن سازی را روی آن انجام داده و مجدد سامانه را به مدار اینترنت برگردانده و در اختیار عموم ایثارگران در سراسر کشور قرار دهیم.

محمدحسینی با اشاره به اینکه سامانه مجددا در مدار سرویس دهی است، اظهار کرد: در حال حاضر ایثارگران می‌توانند از سامانه «ایثار من» استفاده کنند و همچنین تعداد زیادی خدمات الکترونیکی برای ایثارگران در این سامانه در نظر گرفته شده که می‌توانند از آن استفاده کنند و مشکلی برای بهره برداری از آن وجود ندارد.

سرپرست مرکز فناوری اطلاعات و نوسازی اداری بنیاد شهید و امور ایثارگران در پاسخ به این سوال که اگر ایثارگران برای استفاده از این سامانه با مشکلی مواجه شدند چه اقدامی می‌بایست انجام دهند، تشریح کرد: این عزیزان می‌توانند از طریق همکاران ما در مرکز ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید که در تمام استان‌ها و تهران سرویس دهی می‌کنند، مشکلات خود را مطرح کرده یا از طریق شماره تلفن ۱۶۱۶ مسائل خود را پیگیری کنند.

بیشتر بخوانید: گلایه مردم از قطعی استعلام سامانه ایثار/ بنیاد شهید پاسخگو نیست!

باشگاه خبرنگاران جوان طی روزهای گذشته گلایه مردم از مشکل ایجاد شده در زمینه قطعی سامانه استعلام بنیاد شهید که موجب شده بود تا در انجام امور و استعلام وضعیت ایثارگری با مشکلاتی مواجه شوند را از بنیاد شهید و امور ایثار گران پیگیری کرده بود.

 

برچسب ها: بنیاد شهید ، سامانه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ذترپنتلتبذتللمتاعمکانمنلب
۲۳:۴۲ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
سلام بنظرم ما که هم خانواده مفقود وشهید وجانباز هستیم حذمان کنید.ودورغ بسه .اینقدر دورغ میگید شدید چوپان راستگو خجالت خوب چیزیه شما حتی توان را اندازی یه همراه ایثار را ندارید الان دوساله فقط دورغ ویگید
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۱۷:۲۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
حدود 4ماه پرونده از سپاه جهت تعیین درصد به بنیاد کرج تحویل شده اما دریغ از هرگونه اقدامی روی پرونده وهر وقت هم که پیگیری می کنیم (ضمن بازی با گوشی )میگویند تماس می گیریم !!!چرا باید کار چند روزه چند ماه بدون نتیجه باقی بماند ؟
Iran (Islamic Republic of)
amir
۱۱:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
قطع همش الکی و دروغ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۶ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
دروغ پشت دروغ چرا خجالت نمیکشید
دسترس نیست عرضه ندارند
Iran (Islamic Republic of)
جانباز شیمیایی
۱۰:۵۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
صحت ندارد تا این دقیقه ساعت ده و پنجاه و چهار دقیقه دوشنبه دهم مهر ۱۴۰۲ سامانه ایثار همچنان بسته هست
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۳۷ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
دروغ پشت دروغ چرا خجالت نمیکشید
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۳۵ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
تا چیزی نمی‌دونید الکی نیاید بنویسید آدم به سواد شما شک کنه
Iran (Islamic Republic of)
جانباز
۰۹:۵۹ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
سلام امروز ۱۰ مهر۱۴۰۲ سایت باز نمی‌شود چرا در ۲ماه گذشته مبلغ پولی از حقوق من کم شد چرا به جانبازان حالت اشتغال (مستمروغیرمستمر)تعلق نمیگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۱ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
سایت باز نمیشه
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۳:۵۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
ببخشید که باز نمیشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
بنده خدا
۰۳:۴۰ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
لااقل آدرسی رو بدید که درست باشه
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
جلال نورانی
۰۳:۳۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
چرا دروغ و شو .
امروز ۵ ساعت برای ورود به ایثار من تلاش کردم هر جایی که فکرش رو کنید ،بنیاد شهید ایثار من همراه ایثار برای گرفتن کپی از فیش حقوقم.یک ماه پیش میشد از چند قسمت استفاده کرد ولی بعدش تا به امروز نمیشه نه با گوشی و نه با کامپیوتر منزل.خجالت بکشید اسم خودتون رو گذاستید مهندس و مسیول.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۴ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
من که نتونستم باز کنم آدرسش رو بذارید آدرس قبلی باز نمیکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۵۸ ۱۰ مهر ۱۴۰۲
دروغ ، فریب
آخرین اخبار