صباغیان:

پاداش پایان خدمت بازنشستگان وزارت بهداشت و آموزش و پرورش پرداخت شود

نماینده مردم مهریز در مجلس گفت: پرداخت پاداش بازنشستگان دو وزارتخانه بهداشت و آموزش و پرورش از جمله حقوق طبیعی آن‌ها قلمداد شده و باید به سرعت به این مسئله رسیدگی شود.

محمدرضا صباغیان بافقی در جلسه علنی نوبت صبح امروز (یکشنبه ۹ مهرماه) مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: یک سال است که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و همچنین وزارت آموزش و پرورش اقدام به پرداخت پاداش بازنشستگان این دو وزارتخانه نکرده است.

نماینده مردم مهریز و بافق و بهاباد و خاتم و ابرکوه در مجلس با بیان اینکه نرخ تورم رو به افزایش است، بیان کرد: به واقع بازنشستگان این دو وزارتخانه به موجب افزایش نرخ تورم تحت فشار‌های معیشتی قرار دارند.

صباغیان تأکید کرد: از رئیس مجلس تقاضا داریم تأکیدی روی این موضوع داشته باشند تا پاداش این عزیزان که به واقع حق مسلم آن‌ها است به زودی پرداخت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
وحید حسن زاده
۱۱:۱۸ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
دیروز شنبه هشت مهر من در بازنشستگی کشوری بودم و کارشناس مسول بازنشستگی کشور گفتند هیچ دستور و ابلاغی جهت همسان سازی یا رتبه بندی و علی الخصوص واریز پاداش نداریم و تمام اخباری که درسایت ها نشر می کنند هیچ وجه قانونی و رسمی و تایید شده ندارند ، این نماینده مجلس برای تبلیغ خودش نزد رای دهندگان فقط یک جمله گفته پاداش بازنشستگان ۱۴۰۱ دو سازمان بهداشت و آموزش و پرورش را بدهید فقط همین در حد حرف در بین جملات متن صحبتش، این درحالیست که بازنشستگی کشوری ،معاونین و کارشناسان مالیش این خبر ها را شدیداً نفی می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
مشکل اصلی خود قالیباف هست که اصلا کاری انجام نمیده
آخرین اخبار