معاون درمان وزیر بهداشت خبر داد؛

اجرای ۱۵ هزار و ۳۹۹ طرح درمانی در کشور

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: ۱۵ هزار و ۳۹۹ طرح درمانی در دولت سیزدهم موقعیت مناسب بهداشتی در کشور اجرا شده و شاخص‌های درمانی ارتقا یافته است.

سعید کریمی در آیین افتتاح بخش ام آر‌ای بیمارستان خاتم الانبیا گفت: رویکرد دولت سیزدهم عدالت در سلامت و تعالی بخش‌های درمانی است به گونه‌ای که کمبود‌های درمانی مناطق کم برخوردار جبران و امکانات درمانی سایر استان‌ها نیز به روز‌تر شود.
کریمی گفت : در دولت سیزدهم ۲۵۵ دستگاه از تجهیزات گران قیمت بین بیمارستان‌های کشور توزیع شد.
او گفت: اینک سه دهک اول جامعه با تمامی مردم روستا‌های زیر ۲۰ خانوار و جامعه عشایری از خدمات بسته معیشتی درمانی برخوردارند که اتفاقی مهم در دولت سیزدهم رقم خورد.
معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: نصب دستگاه ام آر‌ای اعزام بیماران را به مناطق دیگر کاهش می‌دهد و مشکلات رفت و آمد‌ها را کم می‌کند و باید این تجهیزات بیش از گذشته توسعه یابد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: برای بهره برداری از این بخش درمانی، هزینه ساختمان MRI چهار میلیارد تومان و خود دستگاه با اعتبار بیش از ۳۵ میلیارد از محل کمک‌های سازمان جهانی بهداشت) پروژه ICERP تجهیز شده است
ازمزیت‌های راه اندازی این بخش تسهیل ارایه خدمت به مردم شهرستان و کاهش هزینه‌های درمانی بیماران است.
 جواد شاهین فر گفت : برای راه‌اندازی واحد دیالیز این بیمارستان با چهار تخت فعال هشت میلیارد ریال اعتبار و واحد فیزیوتراپی این بیمارستان با ۲ بخش فعال ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.
شاهین فر  گفت: این پد مطابق با استاندارد‌ها احداث شده و از این پس امداد هوایی اورژانسی نیز به راحتی در بیمارستان خاتم‌الانبیاء شیروان پذیرفته می‌شوند.
افتتاح بخشی آی پی دی (بین المللی) بیمارستان امام حسن (ع) بجنورد و بازدید از بیمارستان امام علی (ع) بجنورد از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به خراسان شمالی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.