برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی همزمان با هفته دفاع مقدس

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از ۲۰۰ برنامه ورزشی و فرهنگی در حوزه ورزش و جوانان در استان برگزار شد.

موعود بنیادی فرد با اشاره به اینکه جانفشانی‌های شهدا در سال‌های جنگ تحمیلی، امنیت، آرامش و اقتدار کنونی کشور را به ارمغان آورده است اظهار کرد: این برنامه‌ها با شعار "ما متحدیم" و به همت ادارات و نمایندگی‌های ورزش و جوانان و هیات‌های ورزشی این استان برگزار شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات قهرمانی در استان، همایش پیاده روی، جشنواره‌های ورزشی و فرهنگی، غبارروبی گلزار شهدا، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، همایش دوچرخه سواری، تکریم از الگو‌های برتر عفاف و حجاب، دوره‌های دانش افزایی و مسابقات مختلف ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان و ... از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده در این ایام بود.


بیشتر بخوانید


بنیادی فر خاطرنشان کرد: دوران هشت سال جنگ تحمیلی مملو از حضور ورزشکارانی بود که برای حفظ وطن از شهرت و مدال قهرمانی گذشتند و پلاک رزمندگی به گردن آویختند.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: شهدای ورزشکار الگو‌هایی برای ورزشکاران و مردم هستند تا به وسیله آن‌ها روح خودمان را برای قهرمانی‌های بزرگ در عرصه‌های بین المللی بسازیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار