کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی:

حماس با تحمیل اراده خود بر اسرائیل دستاورد بزرگی کسب کرد

یک شبکه صهیونیستی گزارش داد حماس موفق شده تا خواسته‌های خود را به اسرائیل تحمیل کند و این یک دستاورد بزرگ است.

کانال ۱۳ رژیم صهیونیستی گزارش داد، حماس موفق شد ارتش (رژیم) اسرائیل را مجبور کند که تسلیم شود و دستاورد‌های بزرگی کسب کرد؛ زیرا مجبور شد با بازگشت و ورود هزاران نفر از شهروندان ساکنان غزه به اراضی اشغالی برای کار موافقت کند.

به گزارش خبرگزاری اسپوتنیک روسیه، مسئولان صهیونیستی به دنبال راهپیمایی‌های بازگشت در مرز‌های شرقی نوار غزه و آتش سوزی‌ها و تیراندازی در داخل اراضی اشغالی فلسطین، مجبور شدند گذرگاه‌های غزه را ببندند، ولی بالاخره در برابر حماس تسلیم شدند و گذرگاه‌ها را باز کردند تا کارگران فلسطینی وارد فلسطین اشغالی شوند.

در همین راستا، منابع خبری بامداد جمعه گزارش دادند، رژیم صهیونیستی به بهانه اعیاد یهودی به مدت ۲ روز همه گذرگاه‌ها با کرانه باختری و نوار غزه را بست.

پیش از این رژیم صهیونیستی از ۱۷ سپتامبر (۲۶ شهریور) و به دنبال از سرگیری اعتراضات و تظاهرات فلسطینی‌ها در اطراف نوار غزه، عبور و مرور کارگران فلسطینی از غزه به داخل سرزمین‌های اشغالی سال ۱۹۴۸ از طریق گذرگاه بیت حانون «ایرز» را ممنوع اعلام کرده بود.

در پی ادامه محاصره غزه و تعطیلی گذرگاه‌های این باریکه، جوانان فلسطینی جمعه گذشته ارسال بالُن‌های آتش‌زا به سمت اراضی اشغالی را از سر گرفتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار