بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل در حال احداث است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل گفت: بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث است.

سید کمال‌الدین میرجعفریان در آیین واگذاری ۶۲۱ قطعه زمین به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیش‌تر در راستای اجرای ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت تأمین مسکن را برای گروه‌های مختلف جامعه با توجه به سنگینی اجاره‌بها ضروری دانست و گفت: با تأمین زمین مورد نیاز، بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی در مناطق مختلف استان اردبیل در حال احداث است.

او افزود: در استان اردبیل بیش از ۳۰ هزار واحد مسکونی در حال احداث است از جمله در شهر اردبیل که تأمین زمین با مشکلاتی روبه‌رو بود که این مشکل از ابتدای امسال رفع شده و شاهد تأمین زمین رایگان هستیم.

تأمین ۱۰۰۰ هکتار زمین در سراسر استان اردبیل برای احداث مسکن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اردبیل ادامه داد: طی دولت سیزدهم در شهر‌های مختلف استان اردبیل تأمین یک‌هزار هکتار زمین با تلاش و پیگیری راه و شهرسازی انجام شد و سعی ما بر این است تا خانواده‌ها از بابت تأمین زمین آسوده باشند.

میرجعفریان بیان کرد: در کنار واگذاری رایگان زمین، در کم‌تر از یک سال، عملیات اجرایی ۳۰ هزار واحد مسکونی در استان اردبیل آغاز شده به طوری که در منطقه بنفشه‌درق اردبیل انبوه ساخت‌وساز‌ها را شاهد هستیم.

او گفت: در کنار نهضت ملی مسکن، در قالب قانون جوانی جمعیت برای خانواده‌های داری ۳ فرزند و بیش‌تر و حتی سه‌قلو‌ها و چهارقلوها، تأمین زمین در شهر‌های مختلف به متراژ ۲۰۰ متر انجام شده و این امر در مرحله اجرا است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.