هفته هفتم لیگ برتر انگلیس

پیروزی پرگل آرسنال در شب شکست تیم‌های شهر منچستر

در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، سیتی در نهایت اولین باخت خود در لیگ برتر انگلیس را به ثبت رساند، اما آرسنال پیروز شد.

در ادامه دیدار‌های هفته هفتم لیگ برتر انگلیس، از ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه، شش دیدار همزمان برگزار شد که در مهمترین مسابقه تیم ولورهمپتون میزبان منچسترسیتی بود که با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست یافت.

روبن دیاز (گل به خودی) در دقیقه ۱۳ و هوانگ ۶۶ گل‌های گرگ‌ها را زدند و تک گل مدافع عنوان قهرمانی را آلوارز در دقیقه ۵۸ وارد دروازه حریف کرد. منچسترسیتی که هر شش بازی قبلیشو برده بود، با ثبت نخستین شکست فصلش همچنان با ۱۸ امتیاز صدرنشین باقی ماند (تا قبل از آغاز بازی لیورپول و تاتنهام). ولورهمپتون هم با هفت امتیاز سیزدهم است.

همچنین دیگر تیم شهر منچستر هم  در ورزشگاه اولدترافورد با یک گل مغلوب کریستال پالاس شد. اندرسون در دقیقه ۲۵ تک گل این بازی را به ثمر رساند تا عقاب‌ها ۱۱ امتیازی شوند و یک پله بالاتر از شیاطین سرخ در رده نهم قرار بگیرند.

در دیگر بازی مهم، آرسنال با چهار گل میزبانش بورنموث را شکست داد. ساکا، اودگارد، هاوارتز و وایت گل‌های توپچی‌ها را در این بازی به ثمر رساندند تا این تیم ۱۷ امتیازی شود و پشت سر سیتی در رتبه دوم قرار بگیرد.

در سایر بازیها، نیوکاسل دو بر صفر برنلی را شکست داد، وست هم با همین نتیجه شفیلد را از پیش رو برداشت و اورتون دو بر یک مغلوب مهمانش لوتون تاون شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار