آصفری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزارت نفت برای استفاده از سوخت استاندارد در نیروگاه‌ها اقدامی نکرده است

نایب رئیس کمیسیون شورا‌های مجلس گفت: از پارسال تا به امروز ندیدیم که وزارت نفت در حوزه سوخت‌های استاندارد در نیروگاه‌ها اقدامی انجام دهد.

محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌های مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره نبود سوخت استاندارد در نیروگاه‌ها گفت: از پارسال تا به امروز ندیدیم که وزارت نفت در حوزه سوخت‌های استاندارد اقدامی انجام دهد.

وی با بیان اینکه یک سال است که در مجلس داریم به وزارتخانه‌های نفت و نیرو هشدار می‌دهیم، اظهار کرد: وزارت نیرو باید نسبت به اورهال کردن نیروگاه‌ها و سوخت استاندارد اقدام کند و وزارت نفت هم باید نسبت به تامین سوخت پاک مورد نیاز نیروگاه‌ها اقدام کند، اما هنوز نه گزارش و نه اقدامی از طرف وزارت نفت و نیرو ندیدیم.

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس بیان کرد: آنقدر که وزارت نفت شعار می‌دهد یک مقدار در عمل به ویژه در حوزه سلامت مردم ورود کند چرا که سلامت مردم خط قرمز ما است.

 وی اظهار کرد: در حوزه محیط زیست و آلودگی هوا سازمان حفاظت محیط زیست باید به طور جد ورود کند و دولت در این خصوص باید قبل از زمستان جلسه اضطراری برگزار کند و برای تامین سوخت مناسب برای نیروگاه‌ها پیش بینی لازم را داشته باشد.

آصفری تصریح کرد: در برنامه هفتم موارد خوبی برای اجرا و عملیاتی شدن قانون هوای پاک و ملزم کردن وزارت نفت برای تامین سوخت مناسب را آوردیم که امیدواریم اجرایی شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار