اصلاحات دفترچه راهنمای ثبت‌نام آزمون اخذ پروانه کارشناسی رسمی دادگستری سال ۱۴۰۲

داوطلبان می‌توانند در تاریخ (۱۰/ ۱۴۰۲/۰۷) پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.  

پیرو انتشار دفترچه راهنمای ثبت‌نام در تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۲۹ و اطلاعیه به تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵، با توجه به اعلام مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران قوه قضائیه مبنی بر اصلاحات دفترچه راهنمای مذکور، داوطلبان می‌توانند در مهلت در نظر گرفته شده (۱۰/ ۱۴۰۲/۰۷) پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام و مندرجات اطلاعیه تاریخ ۱۴۰۲/۰۷/۰۵ و همچنین این اطلاعیه، به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند. 

آن‌دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت‌نام اقدام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا پایان مهلت ثبت‌نام (۱۴۰۲/۰۷/۱۰)، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. 

اصلاحات مربوط به دفترچه راهنمای ثبت‌نام: 

ـ اصلاحیه مربوط به رشته‌های کارشناسی رسمی:

- رشته تحصیلی مهندسی مالی (کد ۵۴۰) به رشته‌های کارشناسی امور مالیاتی (کد ۱۱۰) و بورس و اوراق بهادار (کد ۱۱۲) اضافه می‌شود.

- رشته تحصیلی مدیریت صنعتی (کد ۵۹۲) به رشته کارشناسی حسابداری و حسابرسی (کد ۱۰۶) اضافه می‌شود.

- تمامی رشته‌های تحصیلی (کد ۵۲۲)، (با ارائه ۱۰ سال سابقه از اداره آگاهی به صورت مستمر و یا ۵ سال مستمر از اداره تشخیص هویت) به رشته کارشناسی تشخیص اصالت خط، امضا و اثر انگشت (کد ۱۱۵) اضافه می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار