تکالیف دادگستری کل استان تهران برای شهرداری تهران؛

حریم فرودگاه بین‌المللی مهرآباد رعایت شود

نیکوکار گفت: شهرداری‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد قبل از صدور مجوز‌های ساخت و ساز در اطراف فرودگاه باید محدودیت‌های کریدور‌های هوایی را رعایت کنند.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران بر ضرورت رعایت محدودیت‌های کریدور هوایی در ساخت و ساز‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و اخذ استعلام شهرداری از مجموعه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد جهت تعیین سقف ارتفاع مجاز ساختمان‌ها تاکید کرد.

به‌منظور ایجاد هماهنگی میان دستگاه‌های مسئول در خصوص ساخت و ساز‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد و پیشگیری از بروز هر گونه حادثه و سوانح احتمالی، نشستی با حضور ابوالفضل نیکوکار اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران، مدیرکل و معاونین فرودگاه بین‌المللی مهرآباد، شهرداران مناطق ۹، ۱۰ و ۲۱ و معاونان دادستان و سرپرستان دادسرا‌های عمومی و انقلاب نواحی ۳۰ و ۳۷ تهران برگزار شد.

نیکوکار در این نشست با تاکید بر لزوم رعایت ضمایم ۱۹ گانه کنوانسیون شیکاگو که به‌صورت بین المللی مورد توافق قرار گرفته است، گفت: شهرداری‌های واقع در حریم فرودگاه مهرآباد قبل از صدور مجوز‌های ساخت و ساز در اطراف فرودگاه می‌بایست با استعلام از آن مرجع، محدودیت‌های کریدور‌های هوایی را رعایت کنند تا از بروز حوادث و سوانح هوایی پیشگیری شود.

معاون اجتماعی پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان تهران خاطرنشان کرد: نقشه‌های حریم فرودگاه باید به صورت شفاف در اختیار شهرداری‌های مناطق مربوطه قرار گیرد تا طرح تفصیلی شهرداری تهران با توجه به آن، به‌روزرسانی شود و در اختیار شهروندان قرار گیرد.

سرپرست دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه ۳۰ نیز در این نشست بر لزوم هماهنگی شهرداری‌های مناطق ۹، ۱۰ و ۲۱ قبل از صدور مجوز ساخت و ساز با مجموعه فرودگاه بین‌المللی مهرآباد تاکید کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۴ ۰۹ مهر ۱۴۰۲
آیا نباید دولت به فکر این باشه که فرودگاه مهرآباد به جای دیگری انتقال بده ؟؟؟

پرواز این همه هوامیما از بالای سر خانه ها و خیابانها درست است ؟؟؟
آخرین اخبار