ایجاد زیرساخت در حوزه حمل و نقل/ انعقاد قرارداد برای خرید ۳ هزار دستگاه اتوبوس

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران گفت:: به حرکت درآمدن پروژه‌های راکد گذشته، ایجاد زیرساخت در حوزه حمل و نقل، رونق بخش‌های مختلف و تغییراتی  در سیستم پسماند و خدمات الکترونیک  ایجاد شده است.

لطف الله فروزنده اظهار کرد: اداره مناسب شهر یکی از مواردی است که می تواند امید را به جامعه نوید دهد و اعتماد شهروندان به مدیریت را در پی داشته باشد، نقش و اثر مدیریت شهری بسیار فراتر از انجام امور روزمره می باشد، مدیریت شهری می‌تواند اعتماد و امید اجتماعی را در مردم تقویت کند و زمینه ساز تحولات اجتماعی و فرهنگی باشد،بایستی تلاش کنیم نقاط مثبت را ترویج دهیم.

  فروزنده با تاکید بر انضباط مالی تصریح کرد:  هم اکنون ما روز به روز  به سمت نظم و انضباط مالی گام های مثبتی برداشته که از جمله آن می توان به ایجاد خزانه واحد و اقدامات موثری که در امور مجامع رخ داده اشاره کرد.

معاون شهردار تهران در ادامه به ایجاد همدلی بیش از پیش در میان کارکنان و مدیران اظهار داشت: در مجموعه بزرگ شهرداری تهران اگر نیروی انسانی بانشاط، با انگیزه و نسبت به مسائل روشن باشد، بسیار مثمر ثمر می باشند.

وی افزود: ایجاد نشاط درامور کارها، به حرکت درآمدن پروژه های راکد گذشته، ایجاد زیرساخت در حوزه حمل و نقل، رونق بخش های مختلف، توسعه فضای سبز و بوستان ها و تغییراتی  در سیستم پسماند و خدمات الکترونیک  ایجاد شده است

فروزنده افزود:  تکمیل خط ۷ مترو،؛ بهره برداری از 3 بزرگراه شهید شوشتری، بروجردی و یادگار امام،انعقاد قرارداد 28 هزار میلیاردتومان برای خرید 3 هزار دستگاه اتوبوس و  همچنین در حوزه مشارکت ها 50 طرح که در گذشته قفل  شده  بوده به ثمر نشسته و تحقق این امر به جز همدلی ممکن نیست.

برچسب ها: حمل و نقل ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار