شناسایی ۴ واحد صنفی متخلف در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان قزوین گفت: در بازرسی‌های انجام شده، ۴ واحد صنفی متخلف در شهر قزوین شناسایی شدند.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: در بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان سازمان جهاد کشاورزی ۴ واحد صنفی نانوایی و میوه فروشی متخلف در شهر قزوین شناسایی شدند.

 خدایاری افزود: این واحد‌ها بعلت عدم درج قیمت و واحد صنفی نانوایی به دلیل کم فروشی و عدم رعایت موارد بهداشتی متخلف شناخنه شد و برای آن‌ها پرونده تخلف ثبت و به تعزیرات حکومتی معرفی شدند.

وی یادآور شد: همچنین بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان در هفته گذشته حضوری فعال در غرفه‌های محصولات کشاورزی نمایشگاه بین المللی قزوین داشته و بر روند عرضه و توزیع نظارت کردند.

خدایاری اظهار داشت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی استان به صورت منظم واحد‌های صنفی سطح شهر را بازدید و رصد می‌کنند و بر روند توزیع و قیمت کالا‌های کشاورزی نظارت جدی دارند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین خاطر نشان کرد: شهروندان استان قزوین می‌توانند در راستای نظارت همگانی و برخورد با متخلفان در صورت مشاهده هرگونه تخلف موضوع را به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.