مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر:

پلی کلینیک تامین اجتماعی برازجان شبانه‌روزی می‌شود

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر گفت: در راستای خدمت رسانی بهتر به مردم، پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) برازجان شبانه روزی می‌شود.

دکتر حسن اسماعیلی مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر روز شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته اقدامات و پیگیری‌های لازم برای ارتقاء و تبدیل این مرکز درمانی به شبانه روزی انجام گرفته بود که اکنون بعد از طی مراحل اداری و فرایند‌های لازم، مجوز این امر صادر شده که پس از برگزاری آزمون و تامین نیروی انسانی مورد نیاز فعالیت این مرکز شبانه روزی خواهد شد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر افزود:ارتقاء و شبانه روزی شدن این مرکز درمانی با هدف افزایش خدمات مطللوب و با کیفیت به جامعه هدف صورت گرفته و امیدواریم با این اقدام مسیر دستیابی مردم شریف شهرستان دشتستان به خدمات درمانی تامین اجتماعی هموارتر گردد.

دکتر اسماعیلی بیان داشت: در جهت کاهش مشکلات بیماران و رفع دغدغه درمانی مردم، ارتقاء و توسعه سایر مراکز درمانی تامین اجتماعی از شمالی‌ترین تا جنوبی‌ترین نقطه استان در حال پیگیری است و در این راستا اقدامات خوبی در دست اقدام می‌باشد.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان بوشهر توسعه بیمارستان مهر برازجان و راه اندازی سی تی اسکن این بیمارستان و همچنین پروژه احداث درمانگاه تامین اجتماعی شبانکاره را از دیگر برنامه‌ها و اقدامات توسعه‌ای درمان تامین اجتماعی استان در شهرستان دشتستان عنوان کرد و گفت: به منظور افزایش کیفیت خدمات و سهولت دسترسی مراجعین به پزشکان متخصص از ابتدای سال جاری نیز پزشکان متخصص در رشته‌های مختلف از جمله رادیولوژی، زنان و زایمان، ارولوژی، بیهوشی و داروساز جذب دو مرکز درمانی بیمارستان مهر و پلی کلینیک امام موسی کاظم (ع) برازجان شده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.