اجرای مقتدرانه طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در ایرانشهر

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر از اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و دستگیری ۱۲ سارق در هفته گذشته در شهرستان خبر داد.

  سرهنگ مهدی رشنودی  اظهار داشت: در راستای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با هدف رضایتمندی شهروندان، ماموران پلیس طی هفته گذشته، با رصد و اشراف اطلاعاتی در چند عملیات نسبت به شناسایی و دستگیری سارقان متواری اقدام کردند.

 وی در ادامه گفت: طی شناسایی و رصد اطلاعاتی تعداد ۱۲ سارق سابقه دار دستگیر که در برابر ادله و مستندات به ۳۰ فقره انواع سرقت در نقاط مختلف شهرستان اعتراف که تحقیقات در خصوص کشف سرقت‌های احتمالی همچنان ادامه دارد.

 سرهنگ رشنودی با اشاره به دستگیری یک نفر قاتل در این طرح افزود: مامورین مواد مخدر شهرستان در اجرای این طرح موفق شدن ۷۲۵ کیلو مواد مخدر از نوع تریاک، شیشه و هروئین را کشف و در این رابطه ۶ نفر را دستگیر کنند

 فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: همچنین در همین راستا ۱۸ دستگاه خودرو، ۳ دستگاه موتورسیکلت پلاک مخدوش و فاقد پلاک توقیف و روانه پارکینگ شدند.

 سرهنگ رشنودی در خاتمه با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شدند، یادآور شد: اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی همچنان با قدرت در سطح شهرستان ادامه دارد و پلیس به افرادی مه امنیت اجتماعی شهروندان را خراب میکند برابر قانون برخورد قاطع خواهد کرد.

 

برچسب ها: سارق ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار