اختصاص ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای خرید ماشین آلات در خوزستان

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان گفت: ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال وام کم بهره برای خرید ماشین آلات به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان اختصاص یافت.

مرتضی باوی به اختصاص ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال وام کم بهره به دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های خوزستان برای خرید ماشین آلات اشاره کرد و گفت: تاکنون تعداد قابل توجهی ماشین آلات سبک و سنگین شامل؛ تراکتور، نیسان جک دار، حمل پسماند مکانیزه، بکهولودر، لودر، کامیونت کمپرسی، بیل مکانیکی، بالابر، تانکر آب از این محل برای دهیاری‌ها و شرکت تعاونی دهیاری‌های استان در کمیته وام استانی و ملی تصویب شده است.

او افزود: این اعتبار در ۲ مرحله شامل؛ ۶۲۹ میلیارد ریال بهمن ماه ۱۴۰۱ و یکهزار و ۳۶۵ میلیارد ریال مهر ماه ۱۴۰۲ به دهیاری‌های استان اختصاص یافته است.

مدیرکل امور روستایی و شورا‌های استانداری خوزستان می‌گوید: مبلغ هزار و ۳۶۵ میلیارد ریال مهر ماه ۱۴۰۲ از این وام برای ۸۳ دهیاری و ۵ شرکت تعاونی دهیاری‌های خوزستان مصوب شده و در حال تشکیل پرونده بانکی هستند.

به گفته آقای باوی،   این اقدام گامی مهم برای خودکفایی و ایجاد درآمدزایی برای دهیاری‌ها و ارتقای سطح خدمات رسانی به روستاییان استان است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۰۹:۲۱ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
شرکتهای نفتی و شرکتهای فولادی و شرکتهای پتروشیمی و شرکتهای نیشکر و دیگر شرکتهای ملی همچون آلومینیوم و کربن سازی و دیگر شرکتهای بزرگ باید به کمک شهرداری‌ها و تجهیز آنها به ماشین آلات آسفالت خور و برف‌خور در مناطق کوهستانی و ماشین آلات نظافت شهرداری و‌حمل و نقل شهرهای خوزستان کمک کنند و شهرداری‌های خوزستان و شهرهای خوزستان را آباد کنند