فرماندار راسک:

حماسه دفاع مقدس مهمترین واقعه نظامی و دفاعی تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر ایران بود

فرماندار راسک  گفت: مهمترین واقعه نظامی و دفاعی تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر ایران حماسه دفاع مقدس بود، چون یک وجب خاک خود را به دشمن ندادیم .

سلیم کدخدا  فرماندار راسک  گفت: مهمترین واقعه نظامی و دفاعی تاریخ ۲۰۰ ساله اخیر ایران حماسه دفاع مقدس بود، چون یک وجب خاک خود را به دشمن ندادیم در حالیکه قاجار با جنگ و تقابل قفقاز را به شوروی تقدیم کرد هرات را به انگلیس تحویل داد، پیش از انقلاب هم بخش‌ها و تکه‌هایی از سیستان و مَکُران بدون جنگ تحویل شد.

وی افزود:: در جنگ تحمیلی و توطئه جهانی هویت و عقیده و تمامیت سرزمینی ما آماج هجمه و حمله وحشیانه و دفعی قرار گرفت، کمر تخاصم بسته شده بود تا پایه‌های نوبنیان انقلاب دینی و مردمی را برکنند.

وی بیان کرد: ترکیب فراگیر از قدرت‌های درون بلوک شرق و غرب" آمریکا، شوروی، اروپا، تمام کشور‌های عرب و بخشی از ممالک غیر عرب منطقه در یک طرف و رزمندگان ایران نوپای اسلامی به تنهایی در سمت دیگر در نهایت سکوی توفیق به لطف الهی نصیب ایران شد.

فرماندار راسک ادامه داد:🪷بمناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس مراسم اجتماع جوانان انقلابی و نقش آفرین گام دوم انقلاب برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه هفته یادبود و سالگرد حماسه عظیم دفاع مقدس، هفته وحدت و سالروز میلاد خجسته شاهکار خلقت، گل سرسبد جامعه بشریت را تبریک و شادباش می‌گویم و به مقام شامخ شهدای راه عزت انسانی، شرافت دینی، غیرت ملی، هویت اعتقادی و حفظ تمامیت ارضی ادای احترام می‌کنیم، اظهار کرد: برهه هشت ساله دفاع مقدس یکی از مهمترین و برجسته‌ترین مقاطع تاریخ و تقویم پربار انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.