مشکل مالیاتی شرکت‌های تعاونی سیستان و بلوچستان در حال پیگیری است

سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت:: یکی از مشکلات جدی موضوع مالیات شرکت‌های تعاونی است که از طریق اداره کل امور مالیاتی در مرحله پیگیری قرار دارد.

خلیل احمد سلامی سرپرست اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: یکی از مشکلات جدی که از گذشته شرکت‌های تعاونی بویژه تعاونی‌های مرزنشین در این استان با آن روبرو هستند، موضوع مالیات این شرکت‌هاست که از طریق اداره کل امور مالیاتی در مرحله پیگیری قرار دارد.

خلیل احمد سلامی در جلسه شورای اداری اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: همه مدیران اداره‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان تا پایان مهرماه جاری باید از تعاونی‌های شهرستان خود بازدید و در جلسات مشترک درون شهرستانی به مشکلات و درخواست‌های آن‌ها رسیدگی کنند.

وی افزود: در صورت اینکه رفع مشکل یا درخواست شرکت‌تعاونی در اختیار شهرستان نباشد، طی مکاتبه با زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان به منظور طرح در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، پیگیری لازم انجام شود.

سرپرست اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان ادامه داد: پاسخگویی به موقع، شفاف و با حوصله به ارباب‌رجوع و سلامت و صداقت در کار باید بیش از گذشته در سیستم اداری تعاون، کار و رفاه اجتماعی سراسر استان موردتوجه قرار گیرد.

وی به برقراری و تقویت تعامل با مراکز دانشگاهی در شهرستان‌ها تأکید کرد و گفت: سعه‌صدر و تعامل بین دستگاهی بهترین روش برای پیشبرد برنامه‌ها و راه‌اندازی کار مردم است.

سلامی راه‌اندازی اتاق تعاون در شهرستان‌های سیستان و بلوچستان را موضوع اولویت‌دار بعدی در مجموعه تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد.

وی تشکیل منظم و مستمر ستاد‌های شهرستانی کالابرگ الکترونیکی را مورد تأکید قرار داد و اظهار کرد: تمامی نقاط دور شهری و روستایی سیستان و بلوچستان باید تحت پوشش فروشگاهی طرح کالابرگ قرار گیرند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار