راز قتل پدر در تویسرکان فاش شد

دادستان تویسرکان گفت: حضور به موقع در صحنه قتل، پرده از راز قتل پدر معتاد از سوی پسر برداشت و در کوتاهترین زمان ممکن قاتل شناسایی و دستگیر شد.

مصطفی ربانی گفت: سوم مهر امسال خبری مبنی بر قتل پدر از سوی پسر در یکی از روستا‌های تویسرکان منعکس شد.

او افزود: طبق بررسی‌های اولیه، ضربه‌ای به گردن با شی تیز وارد شده بود.

دادستان تویسرکان تاکید کرد: با حضور در صحنه جرم در حیاط خاکی خانه پدری مقتول و بررسی اولیه مشخص شد برخلاف حرف‌های هماهنگ شده همه اعضای خانواده، خودکشی نبوده است.

ربانی گفت: اعضای خانواده به اعتیاد مقتول و خودزنی آن مرحوم اجماع داشتند، اما مضطرب و ضد و نقیض حرف هایشان را عنوان می‌کردند حتی همسایه‌ها هم بر خودزنی مقتول اتفاق نظر داشتند.

او افزود: جراحت روی بازو و زخم‌های تازه روی جسد و زخمی بودن مچ دست مقتول نشان از درگیری شدید داشت البته نه خودزنی که منجر به فوت شود.

دادستان تویسرکان گفت: اعضای خانواده همچنان بر خودزنی این مقتول که سابقه کمپ نیز داشت، تاکید داشتند، اما با وجود حضور در منزل از نحوه خودزنی اظهار بی اطلاعی می‌کردند.

ربانی افزود: حضور پسر ۱۷ ساله مقتول با لباس مرتب در داخل حیاط خاکی خانه با وجود مرگ پدر نیز شک برانگیز بود بنابراین بلافاصله دستور دستگیری وی در همان لحظه صادر شد.

او گفت: در بازرسی بدنی پسر مقتول، آثار جراحت بر شکم و گردن پسر مشاهده شد که نشان از درگیری بین او و مقتول داشت بنابراین پسر جوان لب به اعتراف گشود.

دادستان تویسرکان تصریح کرد: به گفته متهم، پدر خانواده به علت گرفتاری در دام اعتیاد هر بار به یک بهانه‌ای دعوا به راه انداخته و این بار نیز به سبب خشم ناشی از اعتیاد به مادر خود حمله می‌کند.

او گفت: پسر مقتول برای جلوگیری از درگیری وارد عمل شده، اما درگیری ادامه یافته و در نهایت در زد و خورد هر دو، پدر به قتل می‌رسد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.