در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

جزئیات ورود خودروهاى برقى و اتوبوس‌هاى جدید به پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی از برگزاری مراسم رونمایی از اتوبوس‌ها و مینی‌بوس‌های جدید و بازسازی‌شده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران خبر داد.

مهدی علیزاده، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد:  روز شنبه ۸ مهرماه همزمان با مراسم امیدوافتخار آیین رونمایی از اتوبوس‌ها و مینی بوس‌های جدید و بازسازی شده ناوگان حمل و نقل عمومی شهر تهران برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به بازگشایی مراکز آموزشی و شروع مهرماه نیاز شهر به وسایل حمل و نقل عمومی و ضرور تقویت ناوگان حمل و نقل احساس می‌شود.

عیلزاده در پاسخ به جزئیات همکاری با شرکت‌های داخلی در زمینه تامین اتوبوس تشریح کرد: با همکاری شرکت عقاب افشان ۲۵ دستگاه اتوبوس جدید و در کنار آن با توافق شرکت اتوبوس‌سازی اسنا نیز ۲۶ دستگاه اتوبوس دیگر در روز شنبه رونمایی خواهد شد. همچنین  ۲۶ اتوبوس دیگر تحویل شهروندان می‌شود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با بیان اینکه ورود اتوبوس‌های جدید ظرفیت حمل و نقلی کلانشهر تهران را افزایش می‌دهد عنوان کرد: بناست تا در کنار تزریق اتوبوس‌های تازه نفس به پایتخت ۱۶ دستگاه مینی بوس جدید نیز به تهران اضافه کنیم.

وی درباره خودرو‌های برقی که در روز شنبه رونمایی خواهد شد گفت: ۲ دستگاه اتوبوس هیبریدی  تحویل داده می‌شود. امید است که با توسعه حمل و نقل برقی در کلانشهر‌ها از شدت آلودگی‌های صوتی، بصری، زیست محیطی و... کاسته شود.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: در کنار بسته افتتاحی این هفته ۱۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شده به ناوگان باز خواهند گشت و در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

برچسب ها: حمل و نقل ، اتوبوس ، مترو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
خوب حتما قدیمی هاش هم میاد شهرهای کوچک ما .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۵ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
خخخخ مثل قضیه بورس میشه که قرار بود 3روزه درستش کنه وای 3سال گذشت همش حرفه عمل نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
با پول اینا میشه برا کل اتوبوسا و کامیونا و وانتای گازوییلی فیلتر دوده خرید و برا همیشه با آلودگی هوا خداحافظی کرد
آخرین اخبار