داور جوان بافقی چشم AFC را گرفت!

کنفدراسیون فوتبال آسیا حسینی داور خوب بافقی را به آکادمی داوران جوان آسیا دعوت کرد.

 سیدحسین حسینی که در ۲۹ سالگی خود جدا از مدیریت مدرسه فوتبال سنگ‌آهن بافق در داوری نیز فعالیت دارد، پس از قضاوت در لیگ‌های برتر و یک فوتبال کشورمان، کنفدراسیون فوتبال آسیا را مجاب کرد تا او را به آکادمی داوران جوان آسیا در مالزی فراخواند.

اهمیت انتخاب داور جوان بافقی آنجایی مشخص می‌شود که حسینی به عنوان تنها داور مرد کشورمان شنبه هفته آینده در مالزی حاضر خواهدشد؛‌ای اف سی این دوره را برای زیرنظر گرفتن استعداد‌های جوان خود برپا می‌کند تا به موجب آن در بازه زمانی سه ساله آن‌ها را برای قضاوت در رویداد‌های بین المللی آماده کند.

سید حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار ما گفت عشق داوری از همان دوران شیرین ابتدایی در من شکل گرفت…زمانی که به پیشنهاد معلمم آقای آقایی بازی هم‌کلاسی‌هایم را سوت زدم!

حسینی به سال ۸۹ گذری زد که در آن سال کار قضاوت خود را به شکل حرفه‌ای آغاز کرد و ا‌دامه داد: سال ۹۶ بود که در لیگ یک فوتبال ایران به عنوان جوان‌ترین داوران کشورمان در مستطیل سبز حاضر شدم.

داور آینده‌دار کشورمان در رابطه با آکادمی داوران جوان آسیا توضیح داد: این یک پروژه سه ساله است که به موجب آن هر ساله داوران در دو دوره حضوری و دو دوره آنلاین در این آکادمی شرکت می‌کنند تا روند بین‌المللی شدن داور سرعت بگیرد…نظیر آنچه برای داورانی نظیر عرب براقی و منصوریان صورت پذیرفت.

حسینی در انتها از زحمات حمیدیان مدیرعامل شرکت سنگ‌آهن مرکزی ایران، منصوریان مدیرعامل باشگاه سنگ‌آهن بافق و تفکری رئیس هیئت فوتبال استان یزد تقدیر و تشکر کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار