رژه خودرویی سازمان آتش نشانی یاسوج

مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج گفت:به مناسبت هفتم‌مهرماه روز ایمنی وآتش نشانی رژه خودرویی آتش نشانی دریاسوج برگزارشد.

رستمی گفت: باهدف ارزیابی توانمندی نیرو‌های سازمان آتش نشانی و نمایش تجهیزات و توانمندی این سازمان، رژه خودرویی برگزار شد.
 
مدیرعامل سازمان آتش نشانی یاسوج دیدار بانماینده ولی فقیه، غبارروبی گلزارشهدا، اهداخون توسطه مجموعه آتش نشانی، رژه خودرویی، واعطاء درجه ازجمله برنامه‌های این سازمان در روز ایمنی و آتش نشانی عنوان کرد.
 
معاون خدمات شهری شهرداری هم گفت: این نیرو‌ها باکمترین امکانات نقش حیاتی وبسزایی در عملیات نجات و حوادث دارند.
 
رضایی افزود: کمبود تجهیزات و امکانات ازجمله مشکلات سازمان آتش نشانی است که نیازمند مساعدت وهمکاری مسئولان هستیم.

بیشتر بدانید:
 
در روز ۷ مهر ۱۳۵۹ وقتی که عراق به پالایشگاه آبادان حمله هوایی کرد، آتش نشانان منطقه و شهر‌های اطراف برای مهار آتش به پالایشگاه رفتند که در حین عملیات خاموش کردن آتش، مجدداً هواپیما‌های دشمن اقدام به بمباران پالایشگاه می‌کنند که منجر به شهادت تعداد زیادی از آتش نشانان می‌شود.
 
طرح تعیین روز آتش نشانی و ایمنی در سال ۱۳۷۹ توسط ستاد هماهنگی امور ایمنی و آتش نشانی کشور پیشنهاد و توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی کشور تأیید شد.

این روز با هدف ترویج ایمنی و پیشگیری از حوادث در سطح کشور هم چنین یادآوری حماسه آفرینی‌ها و از خود گذشتگی‌های آتش نشانان میهن اسلامی در عرصه دفاع مقدس نامگذاری شده است.

ایجاد زمینه‌های مناسب برای آموزش همگانی مردم در جهت پیشگیری از بروز حوادث مختلف و حفاظت از سرمایه‌های ملی نیز از دیگر اهداف نامگذاری این روز است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.