تعدد سبک‌های رزمی در کرمانشاه

مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه به تعدد سبک‌های رزمی در کرمانشاه اشاره کرد و گفت : باید یک ساماندهی را از این سبک‌ها داشته باشیم.

منوچهر حاتمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه در مجمع انتخاباتی ریاست هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه، با تاکید بر لزوم ساماندهی سبک‌های رزمی در کرمانشاه، گفت : تا چندسال پیش نزدیک به ۲۵۰ سبک رزمی در کرمانشاه داشتیم که طی برنامه‌ای آن‌ها را ساماندهی کرده و به حدود ۱۲۰ سبک رساندیم.

وی که تا سال گذشته ریاست هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان را برعهده داشت، افزود: برنامه ساماندهی سبک‌های رزمی در کرمانشاه باید تداوم داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تصریح کرد: در ساماندهی سبک‌های رزمی در استان باید تنها روی کیفیت و نه کمیت تمرکز داشته باشیم، به این معنا که بالا بودن تعداد سبک‌ها مهم نیست، بلکه باید تنها سبک‌هایی که کیفیت و مجوز‌های لازم را دارند، فعال باشند.

وی با اشاره به تعداد بالای باشگاه‌های ورزشی رزمی در سطح استان، عنوان کرد: نظارت روی فعالیت باشگاه‌ها باید بصورت جدی‌تر مورد توجه قرار گیرد.

حاتمی از حمایت‌های این اداره کل در گرفتن میزبانی مسابقات و اردو‌های مختلف تیم‌های ملی برای کرمانشاه خبرداد و گفت: امیدواریم با میزبانی‌های مختلف بتوانیم تحرک و پویایی دو چندانی را در رشته‌های رزمی استان داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: البته تاکنون اقدامات و کار‌های زیادی در این هیات شده که جای قدردانی دارد، اما در بحث بروزرسانی دانش مربیان و داوران و فعال‌تر شدن شهرستان انتظار می‌رود که بیشتر تلاش شود.

وی یکی از ویژگی‌های مثبت هیات انجمن‌های ورزش‌های رزمی استان را همدلی و وفاق بین اعضای آن دانست و گفت: خوشبختانه این رویکرد باعث شده تا ورزشکاران این هیات در برنامه‌های مختلفی که در سطح اجتماعی برگزار می‌شود، حضوری پررنگ و برنامه‌های نمایشی داشته باشند و مردم بخوبی با این رشته‌ها آشنا شوند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.