شهروند خبرنگار خوزستان؛

وضعیت نامناسب مدرسه شهید موسوی به روایت اهالی روستای ایستادگی + فیلم و تصاویر

شهروند خبرنگار ما راوی وضعیت نامناسب مدرسه شهید سید رضا موسوی روستای ایستادگی شهرستان گتوند شد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.

مدرسه شهید سید رضا موسوی واقع در روستای ایستادگی از توابع شهرستان گتوند استان خوزستان در وضعیت مناسبی به سر نمی‌برد و دارای حدود ۱۰۰ دانش آموز است. با وجود اینکه سال تحصیلی جدید آغاز شده، اما در این مدرسه هیچ کلاسی تشکیل نشده است.

شهروند خبرنگار ما با ارسال فیلم، تصاویر و پیام مشکلات این مدرسه را روایت کرد و از مسئولان درخواست رسیدگی دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار
باسلام و عرض ادب، مدرسه شهید سید رضا موسوی واقع در روستای ایستادگی از توابع بخش عقیلی شهرستان گتوند به دلیل شرایط نامناسبی که دارد با وجود اینکه سال تحصیلی جدید آغاز شده است، اما هنوز کلاسی تشکیل نشده است. این مدرسه با وجود اینکه ۱۰۰ دانش آموز دارد، اما در وضعیت بدی به سر می‌برد کلاس‌های به شدت آلوده و به هم ریخته ذوق و شوق شروع مدرسه را از دانش آموزان سلب کرد.
مدرسه جدیدی که برای این روستا در نظر گرفته شده و ساخت آن قریب به ۸ سال طول کشیده است الان آماده بهره برداری است، اما دلیل انجام نشدن ریزه کاری ها، پرداخت نشدن پول پیمانکاران موجب شده به همین شکل معطل بماند. والدین دانش آموزان به اداره آموزش و پرورش و فرمانداری مراجعه کرده اند، اما همچنان نتیجه‌ای حاصل نشده است و در انتظار حل مشکل هستند.


بیشتر بخوانید:

روایت والدین مشهدی از مشکل ثبت نام فرزندشان در مدرسه


 
 
کلاس درس
 
کلاس درس آلوده
 
وضعیت نامناسب مدرسه
 
کلاس درس نامرتب
 
کلاس درس نامناسب
 
وضعیت نامناسب کلاس

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار