فرماندار سنندج:

فرهنگ دفاع مقدس غرور ملی را در جوانان تقویت می‌کند

عسکری گفت: آشنایی نسل جوان با فرهنگ دفاع مقدس و رشادت‌های رزمندگان در آن دوران، حس غرور ملی و میهن پرستی را در آنان تقویت می‌کند.

فرماندار سنندج با حضور در برنامه زنده تلویزیونی روژمان شبکه استانی کردستان به مناسبت هفته دفاع مقدس، نقش سربازان را در دفاع مقدس مهم عنوان کرد و گفت: تقدیم بیش از ۶٠ هزار شهید سرباز و ١۶٠ هزار سرباز جانباز در دفاع مقدس نشان از نقش تعیین کننده سربازان در جنگ تحمیلی دارد.

حسن عسکری افزود: امنیت و آرامش امروز کشور نیز مرهون رشادت‌های سربازان در نگهبانی از ایران اسلامی در نقاط صفر مرزی است و اکنون با افتخار یکی از امن‌ترین کشور‌های دنیا هستیم.

وی با اشاره به اینکه کسی که به آب و خاک خود حساس است هویت ملی را به درستی شناخته و به سمت عزت ملی حرکت می‌کند، گفت: باید در نسل جوانان امروز حس وطن‌پرستی نهادینه شود تا نگذاریم خللی در بحث هویت ملی، عزت‌مندی و استقلال کشور در آینده به وجود بیاید.

فرماندار سنندج دوران دفاع مقدس را درخشانترین بخش تاریخ معاصر ایران برشمرد و افزود: ابرقدرت‌ها و کشور‌های استعمارگر با تحریک صدام در صدد حذف فیزیکی جمهوری اسلامی ایران بر آمدند، اما ملت ما با ایمان به خداوند متعال، تکیه بر رهبری پیامبرگونه امام راخل و حضور پرشور مردم در کنار نیرو‌های مسلح نقشه شوم آنان را نقش برآب کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.