فرمانده سپاه ایلام:

جوانان و نوجوانان میراث دار اصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام گفت: جوانان و جوانان بصیر ما ثابت کردند که میدان‌دار مبارزه با استکبار جهانی و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هستند.

سردار جمال شاکرمی فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) ایلام در اجتماع بزرگ جوانان نقش آفرین گام دوم انقلاب اسلامی در ایلام، اظهار کرد: دشمنان با فتنه انگیزی به دنبال فاصله گرفتن دانش آموزان و دانشجوان از انقلاب اسلامی است که تاکنون نتوانستند به اهداف شوم خود برسند.

وی اظهار کرد: دشمن با ایجاد جنگ نرم و تبلیغاتی مدارس، دانشگاه و کف خیابان‌ها را برای جذب نیرو نشانه گرفته است، اما فرزندان جوان و نوجوان ما در این جنگ هم ثابت کردند که میراث داراصلی فرهنگ ایثار و شهادت هستند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان مایه عزت ایران و آینده سازان این کشور هستند، افزود: نوجوانان و جوانان بصیر ما ثابت کردند که میدان‌دار مبارزه با استکبار جهانی و ادامه دهنده راه شهدا و ایثارگران هستند و با تحصیل علوم و فنون مختلف برای اعتلای این کشور مجاهدت می‌کنند.

وی مطرح کرد: دشمن قبل از شروع جنگ تحمیلی با خیال اینکه ایران خلاء قدرت دفاعی دارد به ما حمله کرد، اما در محاسبات خود غیرت ملی مردم اعم از زن و مرد، پیر و جوان، دانش آموز و دانشجو را نشناخت و با اولین روز‌های جنگ تحمیلی بیشتر مردم به صورت خودجوش راهی جبهه‌های نبرد شدند.

این همایش با حضور جمع زیادی از دانش آموزان نوجوان مدارس دخترانه و پسرانه شهر ایلام و جمعی از مسئولان برگزار شد.

برگزاری سرود و نمایش خیابانی با موضوع دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های این همایش بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.