امام جمعه بافق:

گنجينه دفاع مقدس به نسل جوان معرفی شود

حجت‌الاسلام حسینی گفت: یادگاران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند از معرفت دوران جبهه و جهاد هستند که باید نسل به نسل آن را بازگو کنند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه بافق در همایش رزمندگان بافقی در سالن همایش آهنشهر گفت: دفاع مقدس دانشگاهی را معرفی کرد تا استعداد‌های اعتقادی و انقلابی کشور رونمایی شود و برای همین این جنگ یک نعمت بود.

او تصریح کرد: ۲ دستاورد بزرگ دفاع مقدس معنویت و شهادت است که رزمندگان اسلام با جان و دل از آن استقبال می‌کردند و برای شهادت سبقت می‌گرفتند.

امام جمعه بافق بیان داشت: گنجینه دفاع مقدس آن قدر پر محتوا و با معنویت است که تا ابد برای همگان جاودان است و باعث افتخار است که بسیاری از ناشران کتاب در زمینه تالیف و نشر کتاب‌های دفاع مقدس پیشقدم هستند.

او گفت: رزمندگان دوران دفاع مقدس تلاش کنند گنجینه معرفت آن دوران را به نسل جوان انقلاب برسانند و در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نکنند. 

سرهنگ نصیری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بافق نیز در این آئین گفت: طرح جمع آوری آثار و اندیشه‌های رزمندگان اسلام در شهرستان بافق با همت فرمانداری این شهرستان در حال اجرا است. 

او افزود: رزمندگان آثار و عکس‌ها و مستندات دوران دفاع مقدس را برای ساماندهی و تهیه مستند تحویل دهند و برای ارجای موفق این طرح همکاری کنند.

در این آئین همچنین چند رزمنده بافقی به بیان و روایت خاطرات خود از دوران هشت سال دفاع مقدس پرداختند.

اجرای سرود شهدای بافق، پخش کلیپ‌های دوران دفاع مقدس و رژه زرمندگان و... از برنامه‌های همایش رزمندگان در بافق بود.

برچسب ها: دفاع مقدس ، نسل جوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار