پوشش بیمه حوادث برای مشترکان گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان مازندران از پوشش بیمه حوادث برای مشترکان خانگی- تجاری گاز طبیعی خبر داد.

قاسم مایلی رستمی مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: بر اساس قرارداد جدید منعقده با شرکت بیمه سرمد و در ادامه طرح بیمه مشترکان گاز طبیعی، تمامی مشترکین خانگی- تجاری در کشور، در برابر حوادث ناشی از گاز تا پایان سال ۱۴۰۲ بیمه شدند.

او افزود: با توجه به مندرجات قرارداد منعقده، حق بیمه مشترکان به ازای هر واحد مسکونی شهری، ماهیانه ۳۰۰۰ ریال و هر واحد مسکونی روستایی ماهیانه ۱۵۰۰ ریال بر مبنای قانون بودجه عنوان شده که این مبلغ در قبوض گاز مشترکین محاسبه می‌شود.

مایلی رستمی همچنین در خصوص بیمه مشترکین تجاری، گفت: در همین ارتباط، برای هر واحد مشترک تجاری شهری نیز ماهیانه ۲۰ هزار ریال و هر واحد مشترک تجاری روستایی هم، ماهیانه ۱۰ هزار ریال محاسبه می‌شود.

او در ادامه با تشریح روند پرداخت غرامت، افزود: پرداخت غرامت به مشترکین خانگی و تجاری اعم از شهری و روستایی، برای هر نفر در هر حادثه بابت فوت یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال و همچنین بابت نقص عضو و از کارافتادگی دائم و جبران هزینه‌های پزشکی حداکثر تا مبلغ ۴ میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران گفت: پس از اعلام حادثه و بررسی و ارزیابی کارشناسان، شرکت بیمه سرمد به عنوان بیمه‌گر، اقدام به پرداخت هزینه‌های مربوطه می‌کند که مبلغ غرامت در خسارت‌های فوتی، در وجه وراث قانونی متوفی و در خسارت‌های پزشکی و نقص عضو، در وجه مصدوم و یا سرپرست قانونی پرداخت خواهد شد.

او افزود: همه مشترکان خانگی تجاری گاز طبیعی حادثه دیده ناشی از نشت گاز در استان، بلافاصله پس از حادثه جهت معرفی به بیمه طرف قرارداد به اداره گاز شهر محل خود و سپس به همراه مدارک اعلامی به شعبه‌های منتخب در استان به منظور تشکیل پرونده مراجعه کنند.

مایلی رستمی گفت:همه حادثه دیدگان از ابتدای امسال تاکنون نیز سریعاً ضمن اخذ معرفی نامه از اداره گاز محل سکونت خود، جهت تشکیل پرونده به بیمه سرمد مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سهیلا
۱۶:۳۴ ۲۱ اسفند ۱۴۰۲
سلام من ۴ ماه پیش یعنی ۳۰ آبان بر اثر نشت گاز هم منزلم کلاً تخریب شد و هم خودم دچار سوختگی درجه دو شدم در ناحیه دست و صورت ولی با گذشت ۴ ماه ۷۸ میلیون برای هزینه وسایل ساخت خانه و درمان برایم برآورد شده خیلی هم پیگیر بودم که چهار ماه طول کشید بیمه سرمد واقعاً حق خوری می‌کند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۸ ۲۷ آذر ۱۴۰۲
باسلام بنده برج 2خانه ام آتیش گرفته سوخته بر اثر گاز سه ماه هم هست تکمیل پرونده کردم خبری از بیمه نیست متاسفانه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۲۱ آذر ۱۴۰۲
همه دروغ هست من ۳ماه مدارک کامل بردم بیمه سرمد ولی جوابی جز بی اجترامی نگرفتم