تحقق ۶۰ درصدی تعهد اشتغالزایی در استان همدان

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان از تحقق ۶۰ درصدی تعهد اشتغالزایی استان در نیمه نخست سال خبر داد.

مصطفی قربانفر با بیان اینکه پارسال ۲۳ هزار شغل در استان همدان ایجاد شده است گفت: در نیمه نخست امسال ۱۱ هزار و ۹۰۰ شغل از طریق دستگاه‌های اجرایی در سامانه رصد به ثبت رسیده است که رشد ۱۷ درصدی دارد.

او با اشاره به رشد چشمگیر پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ در سال‌جاری، گفت: در سال‌جاری ۱۳۵۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۶ به‌صورت قرض‌الحسنه پرداخت شده است که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری دارد.

معاون اشتغال اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان همدان با بیان اینکه بیشتر این تسهیلات از طریق نهاد‌های حمایتی از جمله بهزیستی، کمیته امداد، بنیاد شهید و بنیاد علوی به طرح‌های خُرد و خانگی پرداخت شده است،گفت: همچنین ۵۰۰ میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ به استان ابلاغ شده که طرح‌ها به بانک‌ها معرفی شدند.

قربانفر با اشاره به ابلاغ تسهیلات مشاغل خانگی، گفت: امسال ۱۳۲ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به استان ابلاغ شده که به تازگی شروع به پرداخت شده و تاکنون ۱۰ درصد از این تسهیلات پرداخت شده است.

برچسب ها: اشتغالزایی ، تسهیلات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.