در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

رئیس مرکز کارشناسان رسمی قوه قضائیه از تمدید مهلت ثبت نام آزمون کارشناسان رسمی دادگستری تا ۱۱ مهرماه خبرداد.

حسن عبدلیان پور رئیس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: آزمون کارشناسان رسمی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برای اولین بار بر اساس قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار بدون ظرفیت عددی و با نصاب شناور مندرج در قانون تسهیل صدور مجوز‌های کسب و کار ۱۲ آبان برگزار خواهد شد.

وی گفت: هر داوطلبی که موفق به کسب حداقل ۷۰ درصد نمره تراز میانگین یک درصد برتر آزمون شود به عنوان پذیرفته شده جهت طی سایر مراحل جذب و به مرکز معرفی می‌شود.

عبدلیان پور گفت: مهلت ثبت نام در آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از ۲۹ شهریور آغاز شده و تا ۵ مهر ماه بود که جهت رفاه حال داوطلبان با توجه به استقبالی که صورت گرفته تا ۱۱ مهرماه تمدید شد.

وی اظهار کرد: داوطلبان در بیش از ۸۰ رشته تخصصی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

برچسب ها: آزمون ، قوه قضاییه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی راد
۲۰:۵۳ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
خیلی گدا بازی و زشت هستش که مثل سر گردنه اول ۶۰۰ هزار تومان پول گرفتند بعد پروسه ثبت نام ممکن شد و در همان مقطع آپلود مدارک ممکنه اصلا موفق نشی و پولت هدر بره. در حالیکه پرداخت پول باید آخرین مرحله باشه.

در قسمت بارگذاری سوابق شغلی. فقط امکان بارگذاری یک برگه هست. در حالیکه شما ممکنه مثلا سه تا برگه داری که مربوط به مکانهای مختلفه و مجموعش میشه اون مقدار سابقه مورد نظر. نمی دونم سایت سنجش چه پاسخی داره. من که با استرس در روز ه مهر به سختی ثبت نام کردم. دو ساعت بعدش دیدیم ۶ روز زمانش تمدید شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۷ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
همه جا اول ثبت نام میکنن بعد هزینه ولی اینجا اول هزینه میگیرن بعد میزنه این کد رشته پذیرش ندارد.خیلی جالبه
Iran (Islamic Republic of)
علی راد
۲۰:۴۵ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
هرچند که درست گفتید و ۶۰۰ تومان پول رو اول گرفتند. ولی شما اول باید اول فایل pdf راهنما رو که در زیر همان لینک سیستم ثبت نام یود خوب میخوندید. تمام رشته ها اونجا معرفی شده بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۷ ۰۵ مهر ۱۴۰۲
600هزارتومان هزینه ثبت نام بابت چه خدماتی؟؟؟؟!!!!!!!
تمدید بابت رفاه حال داوطلبان یا پرکردن جیب تان!!!!!!