هشتمین دوره نمایشگاه ایران فارما گشایش می یابد

آیین گشایش و افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین المللی «ایران فارما» ۵ مهر در شبستان مصلی تهران با حضور وزیر بهداشت و مدیران سازمان غذا و دارو برگزار می شود.

مراسم افتتاحیه هشتمین نمایشگاه بین‌المللی «ایران فارما» (دارو و صنایع وابسته) با حضور عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس و اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی، مسئولین معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، رئیس سازمان غذا و دارو، مسئولین وزارت صنعت، معدن و تجارت، اتاق بازرگانی و سفرا و هیئت‌های تجاری بین‌المللی آغاز خواهد شد.

گفتنی است در این دوره از نمایشگاه که ۴۲۷ شرکت داخلی و ۲۸۲ شرکت خارجی از ۳۳ کشور مشارکت دارند، علاوه بر نشست گسترش همکاری‌های اقتصادی در حوزه دارو با سفرای کشور‌های خارجی، ۱۹ پنل و ۸ کارگاه تخصصی در حوزه دارو و صنایع وابسته برگزار می‌شود. همچنین ۲۶ دانشکده داروسازی، ۷۵ انجمن علمی و صنفی، ۴۶ رویداد جانبی و ۱۰۵ استاد و سخنران در این رویداد بین المللی حضور خواهند داشت.

علاقمندان برای حضور در این نمایشگاه می‌توانند در روز‌های ۵ تا ۷ مهر سال‌جاری از ساعت ۹ تا ۱۷ به مصلی امام خمینی (ره) تهران مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار