رشد و تقویت مبانی فرهنگی جامعه وظیفه مسئولان است

آیت الله نوری همدانی گفت: وظیفه اصلی مسئولان مبارزه با فقر، ظلم و فساد و رشد و تقویت بنیه‌های فرهنگی مردم است.

 آیت الله نوری همدانی در دیدار اعضای کنگره ۸ هزار شهید استان همدان با اشاره به اینکه جامعه با مسائل، مشکلات و توطئه‌های بی شماری روبه رو است گفت: در روایات و احادیث وارد شده که در دوران ظهور جریانات زیادی به وجود خواهد آمد و همه دوستداران امام زمان بدانند که ظهور نزدیک است.

او افزود: تمام حوادث تلخی که امروز شاهدیم در دنیا در حال اتفاق افتادن است همگی نشان از این است که ظهور منجی عالم بشریت نزدیک است و با آمدن امام زمان مردم زندگی خوبی خواهند داشت و در آن زمان تمام علوم به روی مردم گشوده خواهد شد.

 مرجع تقلید شیعیان  با تاکید بر اینکه امروز مسئولان کشور مسئولیت سنگینی بر دوش دارند افزود: وظیفه اصلی مسئولان مبارزه با فقر، ظلم و فساد و و رشد و تقویت بنیه‌های فرهنگی مردم است.

آیت الله نوری همدانی  با بیان اینکه مسئولیت اجرایی در دنیا را کار دشواری است که با آسایش و راحتی و آرامش هم خوانی ندارد گفت: مسئولان کشور بدانند در راه رسیدگی به مسائل و مشکلات کشور دشواری‌های زیادی را باید تحمل کنند.

آیت الله نوری همدانی با تاکید بر اینکه استکبار هر روز نقشه و توطئه‌ای را طراحی می‌کند گفت: دشمنان قصد دارند تا امت اسلام را تحت سلطه خود در آورند و با طغیان و نقشه‌های مختلف به دنبال از کار انداختن اسلام هستند.

او افزود: امروز همه مسلمانان وظیفه دارند در برابر توطئه‌ها مقاومت و ایستادگی کنند تا دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام شود.
این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جایگاه تاریخی و مهم قم از ادوار گذشته تا کنون گفت: در روایت‌ها داریم که همزمان با ظهور امام مهدی مردم قم هم قیام خواهند کرد و حضرت را کمک و یاری خواهند نمود.

آیت الله نوری همدانی رشد و تقویت مبانی فرهنگی جامعه وظیفه مسئولان استوی افزود: کشورمان دشمنان زیادی دارد و هر روز دشمن به دنبال ایجاد مشکل و مانع برای ایران اسلامی است و بدون توقف در ابعاد اقتصادی، فرهنگی و سیاسی به دنبال توطئه است و این مردم مجاهد و مقاوم کشورمان هستند که با حضور خود دشمنان را ناکام می‌گذارند.

آیت الله نوری همدانی بر تاکید بر اینکه به همدانی بودن خود افتخار می‌کنم و دیدار با مردم همدان باعث سعادت من است گفت: امیدوارم شرایط کاری فراهم شود و بتوانم در خدمت هم استانی‌ها باشم.

 مرجع تقلیدشیعیان مردم همدان را مردمی مجاهد و مقاوم عنوان کرد و گفت: مردم همدان از ابتدای انقلاب پای آرمان انقلاب ایستادگی کردند و برای نظام اسلامی جان فشانی‌های زیادی نمودند.

وی افزود: در دوره دفاع مقدس مردم همدان قدم‌های خوب و موثری در جبهه‌های جهاد برداشتند و با تقدیم ۸ هزار شهید حضور پر رنگی در دوران جنگ تحمیلی داشتند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.