پاسخ‌گویی استاندار آذربایجان شرقی به تماس‌های تلفنی مردم

استاندار آذربایجان شرقی امروز با حضور در مرکز ارتباطات مردمی استانداری، از طریق سامانه ۱۱۱ به سؤالات و درخواست‌های ۲۶ نفر از شهروندان پاسخ داد.

عابدین خرّم طی یک ساعت حضور خود در این مرکز، با شهروندان از طریق تلفن ۱۱۱ گفتگو و مسائل و مشکلات آنان را پیگیری کرد.

وی پس از ثبت درخواست‌های شهروندان، دستور‌ات لازم برای پیگیری مشکلات آن‌ها  از سوی دستگاه‌های مرتبط صادر کرد.

وی با قدردانی از کارکنان سامانه ۱۱۱ که پاسخگوی تماس‌های مردم هستند، بر حضور مستمر مسئولان دستگاه‌های اجرایی در این مرکز برای ارتباط مستقیم با مردم و پاسخگویی به سوالات و درخواست‌های آنان تأکید کرد.

استاندار آذربایجان شرقی پس از اتمام زمان ارتباطات مردمی، در همان محل و در تماس تلفنی با مدیران نهاد‌های مربوطه، رفع مشکلات تماس گیرندگان را پیگیری کرد.
نماینده عالی دولت در استان در این راستا با مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی، شهردار منطقه تاریخی تبریز و مدیر امور شعب بانک رفاه در استان، گفتگو و دستورات لازم برای حل مشکلات تماس گیرندگان را صادر کرد.

سامانه تلفنی ۱۱۱ یکی از مجاری ارتباط مردم با دولت در سراسر کشور است که هر یک از آحاد مردم می‌توانند ایده‌ها، پیشنهادها، انتقادها، شکایت‌ها و درخواست‌های خود از دولت و دستگاه‌های اجرایی را با آن مطرح کنند.

ارتقا و توسعه سامانه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (۱۱۱) که از ضریب نفوذ بالایی در دستگاه‌های اجرایی برخوردار است، با اصلاح رویکرد‌های خدمت‌رسانی در راستای استقرار میز خدمت، گام مهمی را در تسهیل شرایط تعاملات و پاسخگویی صحیح متناسب با شأن مردم برداشته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.