جنگلبان اصفهانی همچنان در بیمارستان بستری است

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: جنگلبان اصفهانی مهران نصیری همچنان در بیمارستان بستری است.

 فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان گفت: جنگلبان مهران نصیری با وجود انجام یک نوبت عمل جراحی، وضعیت مناسبی ندارد و همچنان در بیمارستان بستری است.

سرهنگ علیرضا طاهریدرخصوص آخرین وضعیت جنگلبان مصدوم منابع طبیعی استان اصفهان که ۲۴ شهریور توسط قاچاقچیان چوب با خودرو زیر گرفته شد، افزود: این نیروی یگان حفاظت از ناحیه استخوان لگن، مهره‌های کمر و پا‌ها دچار آسیب جدی شده است و هفته پیش عمل جراحی لگن انجام شد.

او با بیان اینکه چهار مهره کمر این جنگلبان شکسته است، گفت: این نیروی یگان حفاظت همچنان در بیمارستان بستری است و فعلاً وضعیت مناسبی ندارد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان اضافه کرد: درخصوص نیاز به جراحی دوباره، فعلاً مشخص نیست و در این باره پزشکان معالج باید نظر بدهند.


سرهنگ طاهری اضافه کرد: امیدواریم حال مهران نصیری بهبود یابد و با نظر پزشکان این جنگلبان بزودی از بیمارستان مرخص شود.

او  با اشاره به اینکه تاکنون یک نفر از سه قاچاقچی چوب دستگیر شده است، ابراز داشت: دو متخلف دیگر این حادثه هنوز دستگیر نشدند و از مراجع انتظامی پیگیر این دو متخلف هستیم.

پس از کمین چند ساعته برای به دام انداختن قاچاقچیان چوب، حدود ساعت چهار بامداد روز جمعه  ۲۴ شهریور در حین فرار، مأمور یگان حفاظت اداره کل و سرباز اداره شهرستان برخوار را با خودرو زیر گرفتند که منجر به مصدومیت آن‌ها شد.

این جنگلبان از ناحیه استخوان لگن، مهره‌های کمر و پا‌ها دچار آسیب شدید شده است.

منبع: مهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار