سارقان موبایل قاپ حرفه‌ای در کرج دستگیر شدند

فرمانده انتظامی کرج گفت: سه نفر سارق موبایل قاپ حرفه‌ای و تحت تعقیب در عملیات ضربتی مأموران کلانتری ۳۲ حصارک بالا دستگیر شدند.

سرهنگ پیمان گودرزی گفت: به دنبال وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه با شیوه موبایل قاپی، شناسایی و دستگیری سارقان در دستورکار مأموران قرار گرفت.

او افزود: در ادامه با بکارگیری نیروهای مضاعف گشت انتظامی در مناطق وقوع سرقت، در نهایت مأموران کلانتری ۳۲ حصارک بالا حین گشت‌زنی به ۳ نفر از سارقان سابقه‌دار سطح حوزه که در حال پرسه زنی با موتورسیکلت بودند مشکوک و در طی یک عملیاتی ضربتی آنان را دستگیر کردند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه متهمان در گذشته نیز به دلیل سرقت تحت تعقیب مراجع قضائی قرار داشتند، افزود: در تحقیقات تکمیلی متهمان با مواجه شدن با مدارک پلیسی لب به اعتراف گشودند و پرده از ۱۳ فقره سرقت تلفن همراه و دو فقره سرقت منزل باز کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کرج با بیان اینکه همه مالباختگان این پرونده شناسایی شده‌اند، تصریح کرد: متهمان پس سیر مراحل قانونی و تشکیل پرونده جهت صدور حکم تحویل مراجع قضائی شدند.

این مقام انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: به شهروندان عزیز توصیه می‌کنیم که از مکالمه‌های طولانی مدت با تلفن همراه در معابر عمومی که باعث جلب توجه سارقان موبایل قاپ می‌شود، پرهیز کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.