افتتاح فاز اول بزرگراه شهید بروجردی به زودی/ آزادراه تهران-ساوه به بلوار الغدیر متصل می‌شود

سخنگوی شهرداری تهران گفت: افتتاح بزرگراه بروجردی به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه آزادگان به یادگار امام اهمیت دارد.

عبدالمطهر محمدخانی سخنگوی شهرداری تهران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره زمان افتتاح بزرگراه شهید بروجردی گفت: با توجه به تأمین منابع مالی لازم، رفع معارضین و سرعت مطلوب پیشرفت این کلان‌پروژه، فاز نخست این بزرگراه به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره موقعیت این بزرگراه توضیح داد: بزرگراه شهید بروجردی در جنوب غرب تهران و در امتداد آزادراه تهران-ساوه قرار دارد. این بزرگراه، از حد فاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار بهار امتداد دارد و فاز نخست آن به طول ۳.۷ کیلومتر شامل حد فاصل بزرگراه آزادگان تا بلوار الغدیر محله یافت‌آباد است.

سخنگوی شهرداری تهران درباره اهمیت بهره‌برداری از این پروژه بزرگ عمرانی در غرب پایتخت گفت: اهمیت بزرگراه شهید بروجردی نه فقط بابت اتصال آزادراه تهران ساوه به دسترسی‌های منطقه ۱۸، بلکه به عنوان بخشی از مسیر اتصال بزرگراه آزادگان به یادگار امام است و تکمیل دو فاز این پروژه به نوعی به تکمیل مسیر شمالی جنوبی بزرگراه یادگار امام نیز کمک می‌کند.

محمدخانی درباره وضعیت پیشرفت پروژه در دوره ششم مدیریت شهری نیز اضافه کرد: بزرگراه شهید بروجردی از پروژه‌های نیمه تمامی بود که از سال ۱۳۸۹ عملیات آن توسط منطقه ۱۸ شهرداری آغاز شده بود و با وجود انتقال آن به معاونت فنی و عمرانی، پس از ۱۱ سال فاز نخست آن با ۶۹ درصد پیشرفت فیزیکی تحویل دوره ششم مدیریت شهری شد. با این وجود در ۲ سال گذشته، تلاش برای رفع معارضین، تأمین منابع مالی لازم و اولویت‌بندی مدیریت شهری در تکمیل این پروژه، پیشرفت پروژه را به ۱۰۰ درصد رساند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۷ مهر ۱۴۰۲
به همدیگه نون قرض میدن
پاشید جمع کنید این کم کاری های خودتون رو
لعنت بر پدر مادر اون نیروی بی پدر مادر و قوانینی که نمیخان از مردم ایران در برابر این تجاوزهای افغانیها جلوگیری کنن و دارن مردم ایران رو با افغانها رو در رو میکنن و حق رو به کشور بیگانه میدن.

چرا از تجاوزهای این افغانیها مطلب نمینویسید که دارن کشور رو به گوه میکشن و امنیت از بین رفته ، این داستان گریبانگیر خودتون هم میشه ایشالا
Iran (Islamic Republic of)
شاهین
۱۶:۱۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
لطفا حداقل یک تصویر از خود پروژه بگذارید،
این تصویر مربوط به بزرگراه بروجردی نیست.
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۲:۴۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
خیلی عالی مسیر هروز من هست خیلی خوب فقط خیلی طول کشید پدرمون در اومد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
با افتتاح فاز اول فقط ترافیک رو به داخل منطقه هدایت میکنید چون انتهای بزرگراه بسته است
آخرین اخبار