کاهش انتظار زوجین جوان برای دریافت وام ازدواج در گلستان با ورود دستگاه قضا

با پیگیری دادستان مرکز استان گلستان، وام ازدواج نزدیک به ۸۶ درصد افراد متقاضی در مرداد ماه پرداخت شد.

دادستان مرکز گلستان گفت: خرداد امسال، میزان پرداخت وام ازدواج به زوج‌های جوان، ۳۳ درصد بود که از باب پیگیری حقوق عامه به موضوع ورود و با نامه نگاری، به بانک‌ها بر پرداخت سریع‌تر وام ازدواج، تاکید کردیم.

محمود اسپانلو افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته، مرداد امسال از ۳ هزار و ۹۸۷ متقاضی، که ثبت نام کرده بودند ۳ هزار و ۴۰۹ نفر وام ازدواج خود را دریافت کردند که نزدیک به ۸۶ درصد متقاضیان را تشکیل می‌دهد.

دادستان اسپانلو افزود: بقیه متقاضیان هم در مرحله تکمیل پرونده هستند و پس از تکمیل این فرآیند، وام ازدواج خود را دریافت می‌کنند.
وی گفت: با همکاری موثر بانک‌های استان شاهد رشد خوبی در پرداخت وام ازدواج هستیم.

وی گفت: در قانون حمایت از جوانی جمعیت، مجازات درجه ۵ برای کسانی که این قانون را اجرا نمی‌کنند، پیش بینی شده است و بر همین اساس در نامه نگاری به تمام روسای بانکها، به آن‌ها درباره تاخیر در پرداخت وام ازدواج هشدار داده شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۵۶ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
نظر ما به چه دردی میخوره اونا که هر غلطی که دلشون میخواد میکنن
Iran (Islamic Republic of)
مراد عیسائی
۰۰:۱۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
سلام واقعا جای تاسف داره هیچ دستوری از هیچ ارگانی اجرا نمیشه نه واریز وام بعد تکمیل همه چی بعد ۱۰روز نه تلفن ۲۷۰۶که آقای رییس بانک مرکزی تو تلوزیون اعلام کرد من بانک ملی مطهری ارومیه یک ماه و نیمه همه چی تکمیل شده دریغ از واریز وام . واس من سوال شده حمایت از جوانی جمعیت . واقعا شده مثال اینکه به خرگوش میگن بدو به روباه میگن بدو بگیرش .