عهد سربازی و تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی

مراسم عهد سربازی و تجدید بیعت نیرو‌های مسلح قرار گاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با آرمان‌های انقلاب، همزمان با سراسر کشور در کرمان برگزار شد.

مراسم عهد سربازی و تجدید بیعت نیرو‌های مسلح قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش با آرمان‌های انقلاب اسلامی، همزمان با سراسر کشور امروز در کرمان برگزار شد. 

 در این مراسم که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد از کهنه سربازان و کارکنان برتر ارتش در منطقه جنوبشرق قدردانی شد.

امیر غلامعلیان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای جنوبشرق ارتش در این مراسم گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران، امروز با بستن عهد با امام زمان(عج) و نائب بر حقش مقام معظم رهبری(مدظله العالی) هم قسم می شوند که تا پای جان خویش بر دفاع از آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی و انقلاب ایستاده اند.

 او افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران به عنوان یک رکن امنیت ساز در جمهوری اسلامی ایران ،همواره خودش را مقید به تبعیت محض از ولی امر مسلمین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) می‌داند.

امیر غلامعلیان بیان کرد: امروز مراسمی با عنوان عهد سربازی، سربازان برای بیعت با حضرت صاحب الزمان (عج) به عنوان صاحب اصلی این کشور و نظام در تمام پادگان های ارتش جمهوری اسلامی به صورت همزمان برگزار شد.

او  با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این مراسم آماده کردن نسل جوان برای پذیرش حاکمیت حضرت مهدی (عج) منجی عالم بشریت در نظام هستی است، تصریح کرد: در این مراسم عهده نامه ای از سوی همه سربازان قرائت شد و سربازان  طبق این عهدنامه قسم خوردند که زمینه ظهور حضرت مهدی (عج) در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را فراهم خواهند کرد.

فرمانده قرارگاه منطقه ای جنوب شرق ارتش گفت: همه عهد بستند که پس از ظهور صاحب الزمان (عج) نیز همچنان به عنوان یک سرباز درخدمت آرمان های حضرت ولیعصر باشند.

او با بیان اینکه این را بر خود تکلیف می دانیم که تا ظهور امام زمان (عج) از ولی امر مسلمین که نایب ایشان هستند نیز تبعیت محض کنیم، افزود: عهد می بندیم تا ظهور منجی دوعالم منافع امنیتی نظام را رعایت کنیم و در راه سرکوب فتنه ها و سرکوب هر کسی که چشم طمع به مرزهای جمهوری اسلامی ایران را دارد، نهایت تلاش خود را خواهیم داشت.

امیرغلامعلیان افزود: این مراسم همچنین با تجلیل از جانفشانی و ایثار رزمندگان دوران دفاع مقدس و با هدف انتقال این رادمردی‌ها به نسل جوان همراه بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.