علی کریمی چطور عکس پاکستان را به اسم سیستان قالب کرد؟

به بهانه سوتی‌های گل‌درشت حضرات اپوزیسیون یا شاید هم غرض‌ورزی‌های کینه‌توزانه‌شان در نشر اطلاعات غلط، تصمیم داریم در ادامه چند ابزار ساده را برای جست‌وجو بر مبنای عکس با هم بررسی کنیم.

تا حالا چند بار با یک عکس قلابی و دستکاری‌شده یا عکسی که مربوط به رویداد دیگری بوده، سرتان را گول مالیده‌اند؟ بعد از آنکه به خاطر یک عکس دروغکی حسابی جگرتان سوخته و احتمالاً فریاد «وا ایرانا!» سر دادید، چقدر طول کشید تا بفهمید عکس جعلی بوده؟ اصلاً این فرصت و سعادت را داشتید که راست و دروغش را بفهمید؟ بعد از اینکه فهمیدید، دیگر آن آدم سابق نشدید، درست است؟

حق دارید. اتفاق تلخی است که آدم با یک عکس گول بخورد و کلی واکنش نشان بدهد! اصلاً دیگر دوره و زمانه طوری نیست که آدم بخواهد به این سادگی بازیچهٔ دست این و آن بشود. پس باید سواد خود را بالا ببریم. همراه‌مان باشید تا از این مورد خاص بیشتر برایتان بگوییم.

*از رهبری اپوزیسیون تا سوتی‌های گل‌درشت

طرف مثلاً رهبر اپوزیسیون بود. «علی آقا، علی آقا» از دهان براندازان پلاستیکی نمی‌افتاد. بعد کارش چه بود؟ خلق سوتی‌های گل‌درشت! سرعت تولید سوتی‌هایش در واحد روز به سمت بی‌نهایت میل می‌کرد. جملات مولا علی علیه‌السلام را از نهج‌البلاغه کپی می‌کرد و زیرش می‌نوشت: «کوروش کبیر». از گروه‌های زرد تلگرامی و صفحه‌های عوامانهٔ اینستاگرامی مطالب زرد با تحلیل‌های سست و بی‌پایه برمی‌داشت و با رنگ و لعاب روشن‌فکری و اعتراض، به مخاطب کم‌دانش خود می‌انداخت. هر کدام از این موارد به تنهایی برای ارزیابی میزان سواد این رهبر پوشالی کافی بود.

اما در بین همین کپی‌بازی‌ها و سرقت‌ها، یک روز عکسی را به نام کودکان سیستان و بلوچستان قالب کرد به خلق‌الله. عکس مال کِی بود؟ ۱۰ سال پیش! بچه‌ها مال کجا بودند؟ پاکستان!

پاکستان

*تنبلی را کنار بگذارید تا گول نخورید

به فرض اینکه این سرکرده غرض و مرضی نداشته و نمی‌خواسته اطلاعات غلط به مخاطبانش عرضه کند که البته خیلی بعید است. سؤال اینجاست که چطور چنین کلاه گشادی سر او رفته است؟! چرا از ساده‌ترین ابزار‌هایی که برای صحت‌سنجی خبر و بررسی اصل عکس وجود دارد و رایگان هم هست، استفاده نکرد تا این طور خودش را مضحکهٔ دوست و دشمن نکند؟ دنیا، دنیای فناوری اطلاعات است. اینترنت هم دیگر در هر خانه‌ای پیدا می‌شود. یک جست‌وجوی ساده و بررسی صحت و سقم این عکس، چقدر از این دانشمند نابغه زمان می‌گرفت؟!

از این سوتی‌ها تا دلتان بخواهد از جماعت سلبریتی دیده شده و می‌شود. از مردم عادی هم دیده می‌شود. اما سلبریتی‌ها، خوب یا بد، چون بیشتر زیر ذره‌بین هستند، ادعا‌های خلاف‌واقع‌شان بیشتر به چشم می‌آید و سروصدا می‌کند.

اما شما به عنوان فردی که در فضای مجازی حضور دارید و مخاطب مطالب راست و دروغ بسیاری هستید، تنبلی را کنار بگذارید و دست به کار بشوید تا درستی یا نادرستی مطالب را خودتان کشف کنید.

مهسا امینی

با جست‌وجوی عکس می‌توانید اصل عکس‌ها و توضیحاتشان را پیدا کنید

*جست‌وجو بر مبنای عکس را بیاموزید تا گول نخورید

به بهانهٔ همین سوتی‌های گل‌درشت حضرات اپوزیسیون یا شاید هم غرض‌ورزی‌های کینه‌توزانه‌شان در نشر اطلاعات غلط، تصمیم داریم در ادامه چند ابزار ساده را برای جست‌وجو بر مبنای عکس با هم بررسی کنیم. یعنی به جای آنکه با استفاده از کارکتر‌ها و کلمات کلیدی به دنبال اطلاعات بگردید، با ارائهٔ عکس، اطلاعات موردنظرتان را پیدا کنید. این اطلاعات ممکن است توضیح و خبر واقعی مربوط به عکس باشد یا نسخهٔ واقعی عکس قبل از دستکاری!

می‌دانید که این روز‌ها در ابتدایی‌ترین برنامهٔ نقاشی (Paint) هم می‌توان تصاویر را دستکاری کرد، چه رسد به اینکه طرف دستی بر فتوشاپ داشته باشد یا بلا به دور، از هوش مصنوعی استفاده کند. پس بیایید فعلاً جست‌وجوی عکس را با هم یاد بگیریم تا بعد!

موتور جست‌وجوی Google

روش جست‌وجوی عکس در موتور جست‌وجوی Google

*همیشه پای Google در میان است، این بار با قابلیت Image

دم‌دست‌ترین و مطمئن‌ترین روش جست‌وجوی عکس که اصلاً رویمان نمی‌شود در محضر شما اساتید مسلم سواد دیجیتال مطرحش کنیم، استفاده از Google Image است.

در صفحهٔ اصلی گوگل، سربرگ Image را انتخاب کنید. در صفحه‌ای که باز می‌شود، علامت دوربین را بزنید (فلش۱). در قسمتی که نمایش داده می‌شود، «upload a file» را بزنید (فلش۲) تا جست‌وجو را بر اساس عکس موردنظرتان آغاز کند. به جای این کار می‌توانید عکس‌تان را بکشید و در همان منطقهٔ طوسی‌رنگ بیندازید. در نتایج، بگردید به دنبال لینک‌های قدیمی‌تر تا بفهمید ماجرا از کجا شروع شده و عکس ۱۰ سال پیش را به جای عکس امروز به شما قالب نکنند.

نکته: توجه داشته باشید که این قابلیت گوگل گاهی بازی درمی‌آورد و می‌گوید در منطقهٔ جغرافیایی ما باز نمی‌شود و فلان. ولی وقتی باز شود، مثل بنز کار می‌کند. حالا چه کار کنیم که باز شود؟ اگر با دستگاه اندرویدی‌تان در تلاشید، وقتی chrome را باز کردید، مستقیم بروید به تنظیمات و گزینهٔ Desktop site را بزنید. در این حالت گوگل‌کروم مثل حالتی کار می‌کند که در رایانه‌های رومیزی می‌بینید. قابلیت Image ش هم بازی درنمی‌آورد.

موتور جست‌وجوی Bing

روش جست‌وجوی عکس در موتور جست‌وجوی Bing

*از موتور جست‌وجوی Bing غافل نشوید

شاید باورتان نشود، ولی غیر از گوگل موتور‌های جست‌وجوگر دیگری هم وجود دارند. Bing (به نشانی Bing.com) یکی از این موتورهاست که امکان جست‌وجوی عکس را هم برای کاربرانش فراهم کرده است. در همان صفحهٔ اصلی‌اش روی تصویر دوربین کلیک کنید و مثل جست‌وجوی عکس در گوگل، عکس موردنظرتان را به موتور جست‌وجو تحویل بدهید. البته می‌توانید همان جا با دوربین دستگاه‌تان هم عکس بگیرید یا آدرس اینترنتی یک عکس را به موتور بدهید تا دنبالش بگردد.

موتور جست‌وجوی Yandex

روش جست‌وجوی عکس در موتور جست‌وجوی Yandex

*با Yandex عکس‌های مشابه را پیدا کنید

ابزار آنلاین دیگری که می‌توانید به کمک آن جست‌وجوی تصویری انجام بدهید، سایت Yandex (به نشانی Yandex.com) است. روش کار در این سایت هم مثل دو سایت قبلی است. ممکن است نتایج به اندازهٔ جست‌وجو در گوگل راضی‌کننده نباشد. اما چه می‌شود کرد؟ باید به جوان‌تر‌ها هم میدان داد. بالاخره بقیه هم باید از جایی شروع کنند. فکر می‌کنید گوگل از روز اول این‌قدر خفن بود؟ نه‌خیر! گوگل هم از کوچه‌های خاکی شروع کرد که الان همه جا را آسفالت کرده!

*حواستان باشد چه مجوز‌هایی برای برنامه‌ها صادر می‌کنید

در این گزارش، از میان تمام ابزار‌های موجود برای جست‌وجوی عکس، تنها ۳ تا از آن‌ها را معرفی کردیم با این ملاحظه که نیازی به وی‌پی‌ان نداشته نباشند. صرفاً سر نخی به شما دادیم که به بررسی صحت و سقم تصاویری که به طور روزانه با آن‌ها سروکار دارید، حساس شوید.

ابزار‌های متنوع دیگری برای جست‌وجوی عکس وجود دارند که می‌توانید در اینترنت پیدا کنید. ابزار‌هایی که ممکن است فیلتر باشند، نیاز به نصب روی رایانه یا گوشی تلفن همراه داشته باشند، دسترسی‌های خاصی از دستگاه شما بخواهند، مجبورتان کنند فرم عضویت پر کنید یا...

توصیه می‌کنیم اگر میزان مراجعهٔ شما به چنین برنامه‌هایی زیاد نیست، از همین قبیل ابزار‌های آنلاین و سایت‌ها استفاده کنید. برنامه‌های کاربردی موبایلی علاوه بر اینکه برای نصب، فضای گوشی شما را اشغال می‌کنند، برای عملکرد درست، مجوز دسترسی به اطلاعات گوشی شما را می‌گیرند که این امر امنیت اطلاعات شما را کاهش می‌دهد. پس حواستان به مجوز‌هایی که صادر می‌کنید و اخباری که باور می‌کنید، باشد!

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۸ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
مردک تو میدونی بلوچستان کجاست تو با اون زنه سیم ظرف شوئی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۲ ۱۳ اسفند ۱۴۰۲
على کریمی کاسه لیس جان بولتون ها همراه خانم سیم ظرفشوی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
علی کریمی حیف که اسم علی رابر روی تو گذاشتند امیدوارم یک روز سربازان گمنام امام زمان مثل زم و ریگی توراهم بگیرند وبه دار مجازات گرفتار بشی ان روز نزدیک است انشا‌‌.اله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
خاک تو سر علی کریمی لطفا دیگه از این مزدور مطلب نذارید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
بس کنید دیگه، علی کریمی عکس برج آزادی رو هم بذاره، میگین چطور برج معروف کشور بنگلادش را به اسم برج آزادی قالب کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۳۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
من این کار رو با عکس ها و خبر های شما در مورد امریکا و لندن هم انجام بدم اشکالی نداره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
واقعیت سیستان ازین بدتره

اصل ماجرارو ببینید کم الکی حاشیه درست کنید

آیا نمی‌دانید که خدا میبیند؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۱۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
این عقده ی
تا باد تو دماغ داشت و خیال میکرد واقعا تو ایران و کل دنیا فوتبالیست درجه یک هس و بعد بازنشستگی

ریاست ها کلانی ورزشی و کشوری بهش تقدیم میشه

ب سیستان و بلوچستان چند بار رفته؟؟ تا بحال چند بار ب مرزها اونجا رفته شبها تو مرز بی امنیت جرات داشته نگهبانی بده؟
چ مرکز حمایتی و تو اون استان ، افتتاح کرده؟

یکی نبود و نیس بهش بگه ؟ خب حقوق مردم سیستان و بلوچستان تو جیب ها افراد مفت خوری مثل تو بود

خونه ویلایی تو تهران فروختی و فرار کرد حتی پول برق ش برات مجانی بود

حالا تو خارج بلبل زبون شدی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
از بز چران انتظاری بیش از این نیست
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۱۵:۱۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
اوضاع بلوچستان که از پاکستان بدتره باز تخفیف داده!
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۱۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
این آقا اون زمان هم که ایران بود سواد درستو حسابی نداشت...عقده ای بودن از همه جاش میبارید...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
بابا جان اینا دیگ حناشون رنگی نداره،دیگ معلوم شده مگ یه عده مغزفندقی هنوز باورشون کنن،آخه خودشون هم خودشون رو دیگ قبول ندارن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
علی کریمی وطن فروش صورت دراز عکس ها رو فتوشاپ می‌کنه فکر کرده کسی نمی‌فهمه و مردم متوجه نمیشن، برو خودتو خر کن
Iran (Islamic Republic of)
استادی
۱۳:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
ضد انقلاب هر اتفاق بد و هر جنایتی در هر جای عالم بیافتد آن را به جمهوری اسلامی نسبت میدهد.حتی کم مانده کوره آدم سوزی هیتلر را به نظام اسلامی منتسب کنند .جالب است که ضد انقلاب جدیدا ترفند عجیبی در پیش گرفته و خود را فرزندان شهدای انقلاب جا میزنند خود را پاسدار و بسیجی و ارتشی و نیروی انتظامی معرفی میکنند و با این پوشش به نظام اسلامی تهمت میزنند و حمله میکنند .مردم ایران اسلامی هشیارتر از آنند که به دام این ترفندها بیافتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
به قول شما ، بهتره مردم آگاه و هوشیار باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
این موجود در زمان حیاتش در ایران چند بار به سیستان و بلوچستان رفته که حالا یاد سیستان و بلوچستان افتاده .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
به قرآن قسم اگه اینا یه درصد به فکر مردم باشند، امثال این علی کریمی و مسیح پولی نژادها فقط به فکر منافع شخصی و دلار گرفتن خودشون هستند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
آی گفتی
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۱۱:۵۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
بخاطر اینکه کودنه، ولی خودش فکر می کنه که زرنگه، و مردم ایران را ساده فرض کرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
این آشغال حقمون رو خورد با اون کاخش و ویلاها ش و ماشيناش و زندگیش.. این به ناموس خودش رحم نکرد.. حق خواهرش هم زندان نبود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
نه از خودرو سازی شانس آوردیم نه از اپوزیسیون.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
برو گاری سه چرخه سوار شو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
تا جایی که من یادم شروع فوتبال علی کریمی با زدن زیر گوش داور شروع شد. هر وقت تیم ملی تو شرایط بدی بود ایشونم سریع به نشانه اعتراض قهر میکرد از تیم ملی می‌رفت. فوتبال قشنگی بازی میکرد اما فقط به درد خودش خورد. نوش جونت.
اما از این رفتارت خجالت بکش. اصلا هم جز طرفداران نبودم. هیچی نبودی.باور کن. الآنم نیستی
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۱:۲۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
فوتبال هم بلد نبود بازی کنه در زمان این ملعون تیم فوتبال کی و کجا و چگونه حتی ی بازی موفق در برابر تیمهای مطرح حتی آسیایی داشت نام ببرید .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
یه فیلمی داره بهش میگن از چه موسیقی خوشت میاد جواب دادنش را ببینید ، من که مردم از خنده ، بنده خدا باید چند سال گفتار درمانی بشه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
پس کو انقلابتون؟؟؟؟؟ ای خاک عالم .......
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
ای بابا ولمون کنید دیگه اینو کجای دلمون بزاریم، سمند دوگانه تمیز موتور سالم کسی سراغ نداره ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
از خواهرت چه خبر علی آغا؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
این بی‌ناموس فراری چه می‌دونه خواهر چیه فقط به فکر منافع خودشه
-
علی
۱۰:۳۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
درود بر علی کریمی ورزشکار مردمی
Iran (Islamic Republic of)
ت
۱۱:۲۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
اگر ورزشکار بود و غیرت داشت و مردمی بود که فرار نمیکرد پشت سر بیگانگان پنهان شود و لجن پراکنی کند کسی که نتواند خود را حفظ کند قطعا بدرد دیگران هم نمی خورد کریمی و علنژاد مثل هم هستند حتی در چهره و ووو و
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
جمع کن بینم با این حرفا نمی‌تونید از یه وطن فروش منافق بت سازی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
احتمالا این پستو خودش گذاشته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
??????تو دیگه کی هستی
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۱۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
فکر کنم این پست رو خودش گذاشته و خیلی بهش فشار اومده دیگه کسی فریبشو نمیخوره...
لکه ننگ باشگاه پرسپولیس شد و رفت...وطن فروش کمه ایشون خواهر فروش و خانواده فروشه...ناموس خودشو فروخت...اونوقت دلش برا ناموس وطن بسوزه...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
ای بدبخت ....
United States of America
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
به توربطی نداره مردک بیسواد گاو چرون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
اینها را دیگر کسی به حساب نمی‌آورد، تاریخ مصرفش منقضی شده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
فرق علی کریمی با بقيه اپوزیسیون اینه که کریمی چون لال است فقط از طریق یه صفحه ، چرت و پرت میگه ولی بقیشون حرف هم می‌زنند
Iran (Islamic Republic of)
و
۱۱:۱۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
حتی ی فرد که سرش به تنش بیرزد و ارزش داشته باشد در اپوزیسیون پیدا نمیشه اهداف بیشترشان که همه آنها شیطانیست و با سرمایه منفی ادعای کشورداری و انقلاب دارند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
این یارو اصلا عددی به شمار نمیرود یک بازنده درپیتی ورشکسته
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
درود به ورزشکار مررمی جهان پهلوان اقای کریمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
پهلوان پنبه ، البته برای جهان‌ شما پهلوانان است .
Iran (Islamic Republic of)
ندا
۱۰:۳۹ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
ای آدم کودن ساده لوح
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
کودن بیسواد اول سواد یاد بگیر بعد نظر بده بگو مردمی
Iran (Islamic Republic of)
میلاد
۱۵:۱۷ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
خوب دیگه طرفدار علی بی سواد همین آدمهای بی سوادن که نمیتونن یه جمله درست بنویسند...خخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
کاش ای کاش
تو ضمیمه فوتبالی هنوز بودی - استعدادت بی نظیره ....
نباید هیچوقت خودتو قاطی سیاست میکردی - سیاست کار تو نبود ....
/هنوزم دیر نشده/
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
امثال علی کریمی که معاندند ولی به بقیه مردم باید آموزش بدن که خبرها را صحت سنجی کنند بعد انتشار بدن البته قانون هم باید با دروغ پراکنیها برخورد کنه تا حواسشون را بیشتر جمع کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۵ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
علی کریمی کیست که اینقدر آب تابش میدهید ایشان مانند یک خر گر میماند که توی بیابانم رهایش کنید گرگ های گرسنه هم تمایلی به خوردنش ندارند این خر گر را به زباله دان تاریخ سپرده شده .
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۹:۳۴ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
خدا لعنت کنه که این فرد که با پول و تشویق مردم به اینجا رسید الان داره چه بروز این مردم مظلوم میاره خدا از جونش بگیره چقدر ملت باید هزینه بی شعوری این بی تربیتو بدن قانون مگه نیست که تکلیفشو روشن کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
مگه جوونه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ا
۰۹:۲۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
بطور کلی این فرد عنصر مطرود و نفهم و بی کفایتی حتی بدرد دشمنی هم نمی خور دوستی که جای خود فقط چند سال لگد به توپ زد و عده ای عوام او را شناختند و چون ظرفیت نداشت و بد گوهر بود نتوانست خود را نگه دارد و فرومایگی خود را به تمام ظاهر کرد حتی اخلاق و رفتار فوتبالی هم نداشت خداوند شرش را از خودش دور کند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
کریمی فریب شما رو‌خوورده عکس فرستاده شده توسط عوامل خود شما رو بازنشر داده...آفرین که تونستید رهبر اپوزوسیون رو فریب بدید..احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
آخه وقتی با یه شکلات گول میخوره به درد جرز لای دیوار هم نمیخوره چه جوری روت میشه بهش بگی “رهبر اپوزیسیون” گوگولی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
بدبخت عقب افتاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
بهتر بود ، برای اعلام این گاف بزرگ ، نامی از علی کریمی نمی بردید !!
چون ناخواسته اورا مطرح کرده اید و فضای رسانه آنان را آلوده نموده اید !!!
شما میتوانستید همین مطلب را با نام اپوزیسیون مطرح کنید !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
بنظرم بهتر بود عنوان این مطلب صحت سنجی تصاویر در اینترنت باشه و در خلال آموزش به تصاویر جعلی مربوط به کشور ارجاع داده بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
آبروی هر چی ورزشکار بود بردی . کریمی خائن وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
احسنت مطلب جالبی بود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
ببخشید اپوزیسیون کجا دروغ نگفته ؟ خودشون به خودشون بابت کاسبی دروغ میگن و مردمی که چشم در دهان دروغگو دارند هم شما نمی تونی جز با شفافسازی و تبیین تمام دروغها با برنامه های فکاهی به مردم روشن کنید مردم حتی برای خنده هم شده این موارد را خواهند دید و تاثیر دروغها کمتر میشه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۳۲ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
دیگه نفسهای آخرته کریمی وطن فروش
Iran (Islamic Republic of)
عباسی کیشی
۱۳:۲۵ ۰۴ مهر ۱۴۰۲
الهی سقط بشه جهان از شر زبانش راحت بشه ...