مشکلی در عرضه گوشت قرمز نداریم

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: با توجه به واردات روزانه ۱۵۰ تن گوشت قرمز مشکلی در عرضه نداریم.

 

علیرضا پیمان‌پاک گفت: گوشت به وفور در بازار وجود دارد و مشکلی در تامین نیست.

او با بیان این که روزانه حدود ۱۵۰ تن واردات داریم، افزود: غیر از حدود ۱۰ درصد میزان واردات که به میادین تره‌بار می‌رود، ۹۰ درصد در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود؛ یعنی تنها ۱۵ تا ۲۰ تن به میادین می‌رود و باقی در فروشگاه‌ها عرضه می‌شود.

قائم مقام وزیر کشاورزی در امور تجارت و تنظیم بازار با بیان این که تا اواسط آبان بازار گوشت به ثبات خواهد رسید، گفت: در حال برنامه‌ریزی هستیم که به قیمت‌های سال گذشته برسیم، به طوری که قیمت لاشه به ۳۳۰ هزار تومان در عمده‌فروشی و ۳۸۰ هزار تومان خرده‌فروشی می رسد.

قائم مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: برنامه وزارت جهاد کشاورزی رساندن قیمت گوشت قرمز به سطح قیمت‌های سال گذشته است. ۹۰ درصدگوشت تنظیم بازار در فروشگاه‌های زنجیره‌ای عرضه می‌شود و در این زمینه کمبودی وجود ندارد، به زودی عرضه گوشت قرمز در سایر استان‌ها آغاز می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۳ مهر ۱۴۰۲
وقتی مردم قدرت خرید نداشته باشند و فقط آن یک درصد خرید کنند نه تنها کمبود نداریم بلکه می توانیم صادرات داشته باشیم و ارز حاصل را به آقازاده ها برای خوش گذرانی به خارجی ها بدهیم و آثار این کمبود را در نیم دهه آینده در نسل ایران زمین دارای فرزندانی عصبی و کج و معوج و پیری زودرس شاهد باشی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۶ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
مشکل قیمته گوشته ، هر کیبو گوشت ۵۴۵ هزار تومن خیلی زیاده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۰۲ مهر ۱۴۰۲
فقط مشکل در قیمته
مشکل خرید گوشت داریم